E-Shop & Backoffice Sales Support Administrator
CRIST ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πλήρης απασχόλησηH CRIST LINEN (www.crist.gr) εταιρεία σχεδίασης και παραγωγής κορυφαίας ποιότητας λευκών ειδών στον χώρο του ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, με 50χρονη πορεία στην αγορά σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, ζητά να προσλάβει με έδρα την Αργυρούπολη-Αθήνα: e-Shop & Backoffice Sales Support Administrator
Ρόλος/ Αρμοδιότητες:
Η/ο κάτοχος της θέσης έχει στόχο την οργανωτική και διαδικαστική υποστήριξη της διοικητικής ομάδας της εταιρίας. Αυτό περιλαμβάνει διαχείριση και υποστήριξη του e-shop, διαχείριση και ανάλυση δεδομένων, παρακολούθηση εξέλιξης έργων.
Απαραίτητα προσόντα:
- Τουλάχιστον τρία (3) έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
- Άριστη γνώση εφαρμογών γραφείου MS Office (Word, Excel, Outlook κ.λπ.).
- Εξοικείωση με προγράμματα Εμπορικής Διαχείρισης, CRM, ERP SoftOne
- Οργανωτικότητα και δυνατότητα πολυδιάστατης εργασίας (multitasking)
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες τηλεφωνικά και διαπροσωπικά
- Προαιρετικά βασικές γνώσεις επεξεργασίας εικόνας
Η/ο υποψήφια/ος πρέπει να χαρακτηρίζεται από πελατοκεντρική αντίληψη, οργανωτικές ικανότητες, καθώς και πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας.
Η εταιρία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό σύνολο αμοιβών και ανταμοιβών (μισθό, ασφάλιση ΙΚΑ, bonus και ticket restaurant )
- Σύγχρονο και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας, συνεχή επιμόρφωση, συνθήκες που ενισχύουν τη γνώση και παρέχουν ευκαιρίες εξέλιξης στο πλαίσιο μίας αναπτυσσόμενης εταιρείας στο χώρο του ξενοδοχειακού εξοπλισμού- λευκών ειδών.
- Πρωινή πενθήμερη εργασία, με σταθερό ωράριο και εύκολη πρόσβαση από τα ΜΜΜ.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό