Technical Customer Advisor (Υβριδικό μοντέλο)
OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόληση
                             Πάτρα
                        
                    Η Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου brand στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά Technical Customer Advisor - Εκπρόσωπο Τεχνικής Υποστήριξης για την περιοχή της Πάτρας.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών
 - Παροχή τεχνικής υποστήριξης πρώτου επιπέδου (1st Level)
 - Καταγραφή και επίλυση βασικών τεχνικών θεμάτων σε τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες
 - Καθοδήγηση πελατών σε διαδικασίες troubleshooting
 - Συνεργασία με ανώτερα τεχνικά επίπεδα για την κλιμάκωση περιστατικών, όπου απαιτείται
 
Απαραίτητα Προσόντα:
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών
 - Πολύ καλή γνώση Η/Υ και βασικών λειτουργικών συστημάτων
 - Επιθυμητές τεχνικές γνώσεις σε δίκτυα, τηλεπικοινωνίες ή/και internet services
 - Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
 - Ανάπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
 - Πελατοκεντρική προσέγγιση και ομαδικό πνεύμα
 
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
 - Συνεχής εκπαίδευση και τεχνική κατάρτιση
 - Δυνατότητες εξέλιξης σε πιο εξειδικευμένους τεχνικούς ρόλους
 - Υβριδικό μοντέλο εργασίας (τηλεργασία & γραφείο)
 
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες, εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent Acquisition
 - HR Strategy & Talent Development
 - Learning & Development
 - Workforce Management
 - Recruiting
 - Outplacement
 
Απαραίτητα Προσόντα:
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό