Technical Customer Advisor (Υβριδικό μοντέλο)

OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόληση
Πάτρα

Η Optimal, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίου brand στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά Technical Customer Advisor - Εκπρόσωπο Τεχνικής Υποστήριξης για την περιοχή της Πάτρας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών
  • Παροχή τεχνικής υποστήριξης πρώτου επιπέδου (1st Level)
  • Καταγραφή και επίλυση βασικών τεχνικών θεμάτων σε τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες
  • Καθοδήγηση πελατών σε διαδικασίες troubleshooting
  • Συνεργασία με ανώτερα τεχνικά επίπεδα για την κλιμάκωση περιστατικών, όπου απαιτείται

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε ρόλο τεχνικής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ και βασικών λειτουργικών συστημάτων
  • Επιθυμητές τεχνικές γνώσεις σε δίκτυα, τηλεπικοινωνίες ή/και internet services
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
  • Ανάπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση και ομαδικό πνεύμα

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Συνεχής εκπαίδευση και τεχνική κατάρτιση
  • Δυνατότητες εξέλιξης σε πιο εξειδικευμένους τεχνικούς ρόλους
  • Υβριδικό μοντέλο εργασίας (τηλεργασία & γραφείο)

Σχετικά με την Optimal

Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες, εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:

  • Talent Acquisition
  • HR Strategy & Talent Development
  • Learning & Development
  • Workforce Management
  • Recruiting
  • Outplacement

Απαραίτητα Προσόντα:

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό