
Store Manager | Καλαμάτα - Kalamata
wherewework Hellas
Πλήρης απασχόληση
Καλαμάτα
wherewework.gr on behalf of:
ACTIONLINE
Σχετικά με την Actionline
Η Actionline είναι μια Ελληνική εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις HR – Recruitment από το 2011. Ως υποψήφιος, αποκτάς πρόσβαση σε έργα διαφορετικών κλάδων και μεγάλες εταιρείες, ενώ η ομάδα μας αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της επαγγελματικής σου διαδρομής.
Αναζητάμε για λογαριασμό του πελάτη μας, NAVY & GREEN, Store Manager για το νέο κατάστημά της στην Καλαμάτα.
Η NAVY & GREEN είναι μία από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες ανδρικής ένδυσης με παρουσία σε όλη την Ελλάδα.
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Μοντέλο: On-site
Ημέρες: 5νθήμερη, Δευτέρα έως Σάββατο
Ωράριο: Ωράριο καταστημάτων
Requirements
Θα αναλάβεις:
Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected]
Αν έχεις απορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Recruiting στο 210 3637822
ACTIONLINE
Σχετικά με την Actionline
Η Actionline είναι μια Ελληνική εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις HR – Recruitment από το 2011. Ως υποψήφιος, αποκτάς πρόσβαση σε έργα διαφορετικών κλάδων και μεγάλες εταιρείες, ενώ η ομάδα μας αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην υποστήριξη της επαγγελματικής σου διαδρομής.
Αναζητάμε για λογαριασμό του πελάτη μας, NAVY & GREEN, Store Manager για το νέο κατάστημά της στην Καλαμάτα.
Η NAVY & GREEN είναι μία από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες ανδρικής ένδυσης με παρουσία σε όλη την Ελλάδα.
Τοποθεσία: Καλαμάτα
Μοντέλο: On-site
Ημέρες: 5νθήμερη, Δευτέρα έως Σάββατο
Ωράριο: Ωράριο καταστημάτων
Requirements
Θα αναλάβεις:
- Την διαχείριση και οργάνωση της καθημερινής λειτουργίας του καταστήματος
- Την επίτευξη στόχων πωλήσεων και KPIs
- Την παρουσίαση και προώθηση προϊόντων με βάση τα πρότυπα της εταιρείας
- Την εκπαίδευση, καθοδήγηση και παρακίνηση της ομάδας πωλήσεων
- Την διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών
- Τον έλεγχο αποθεμάτων και τήρηση εμπορικής πολιτικής
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2–3 ετών σε αντίστοιχη θέση στον χώρο της λιανικής
- Ηγετικές και οργανωτικές ικανότητες
- Ικανότητα ανάπτυξης και παρακίνησης ομάδας
- Επικοινωνιακές δεξιότητες και προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελάτη
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και αγγλικών
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus επίτευξης στόχων
- Συνεχής εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης
- Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Ένταξη σε μια ισχυρή και αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία
Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου, κάνε την αίτησή σου τώρα!
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο [email protected]
Αν έχεις απορίες, μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα Recruiting στο 210 3637822
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό