
Administrative & Tender Support Assistant
Xenofon Germanos SA
Πλήρης απασχόλησηΑρμοδιότητες:
Καταχώριση και δρομολόγηση παραγγελιών στο σύστημα ERP
Υποστήριξη στο τμήμα διαγωνισμών (έλεγχος και συλλογή πληροφοριών για ενεργούς διαγωνισμούς μέσω του διαθέσιμου συστήματος)
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση και επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες
Διαχείριση και αρχειοθέτηση εγγράφων
Υποστήριξη της διοικητικής λειτουργίας της εταιρείας και συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα
Απαραίτητα προσόντα:
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
Πολύ καλή γνώση του Microsoft Excel και εμπειρία σε ERP συστήματα
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και ομαδικής συνεργασίας
Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών σε απαιτητικό περιβάλλον
Τι προσφέρουμε:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Σταθερό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης
Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό