
Personal Assistant to CEO
ΑΝΑΔΟΜΩ
Μερικής απασχόλησης
Θεσσαλονίκη
Τεχνική εταιρεία αναζητά Personal Assistant CEO προκειμένου να ενταχθεί στην ομάδα και να γνωρίσει τιςπροκλήσεις ενός δυναμικού και μοντέρνου περιβάλλοντος.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση του καθημερινού ημερολογίου συναντήσεων
- Προγραμματισμός επαγγελματικών ταξιδίων (αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις, διαμονή κλπ)
- Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ διοίκησης, των στελεχών, των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών
- Οργανώνει συναντήσεις και meetigs καθώς και συμμετέχει σε εταιρικά events της ΑΝΑΔΟΜΩ
- Διαχείριση Marketing & Public Relations της εταιρείας
- Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από στελέχη
- Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες της εταιρείας
- Επικοινωνία με φορείς εκτός εταιρίας για οργάνωση/ διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων
- Δημιουργία και επεξεργασία αναφορών (reports, memos) προς τη Διεύθυνση
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Pesonal/Executive Assistant
- Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικό & γραπτό λόγο)
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική & γραπτή επικοινωνία)
- Πολύ καλές διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου με ιεράρχηση προτεραιοτήτων
- Διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα
Παροχές:
- Ανταγωνιστικές αποδοχές αναλόγως προσόντων
- Ιδιωτική ασφάλεια - ιατροφαρμακευτική
- Κλειστή Θέση PARKING
- Κινητό τηλέφωνο και εταιρική γραμμή
- Υγιές και φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Συνεχής εκπαίδευση / Σεμινάρια
- Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό