Personal Assistant to CEO

ΑΝΑΔΟΜΩ
Μερικής απασχόλησης
Θεσσαλονίκη

Τεχνική εταιρεία αναζητά Personal Assistant CEO προκειμένου να ενταχθεί στην ομάδα και να γνωρίσει τιςπροκλήσεις ενός δυναμικού και μοντέρνου περιβάλλοντος.

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση του καθημερινού ημερολογίου συναντήσεων
  • Προγραμματισμός επαγγελματικών ταξιδίων (αεροπορικά εισιτήρια, κρατήσεις, διαμονή κλπ)
  • Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ διοίκησης, των στελεχών, των πελατών και των εξωτερικών συνεργατών
  • Οργανώνει συναντήσεις και meetigs καθώς και συμμετέχει σε εταιρικά events της ΑΝΑΔΟΜΩ
  • Διαχείριση Marketing & Public Relations της εταιρείας
  • Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από στελέχη
  • Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες της εταιρείας
  • Επικοινωνία με φορείς εκτός εταιρίας για οργάνωση/ διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων
  • Δημιουργία και επεξεργασία αναφορών (reports, memos) προς τη Διεύθυνση

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Pesonal/Executive Assistant
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικό & γραπτό λόγο)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική & γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και διαχείρισης χρόνου με ιεράρχηση προτεραιοτήτων
  • Διακριτικότητα και εμπιστευτικότητα

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικές αποδοχές αναλόγως προσόντων
  • Ιδιωτική ασφάλεια - ιατροφαρμακευτική
  • Κλειστή Θέση PARKING
  • Κινητό τηλέφωνο και εταιρική γραμμή
  • Υγιές και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση / Σεμινάρια
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό