ICT Administration Agent

SPACE HELLAS AE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Γενική Διεύθυνση ICT Solutions & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα


Σύντομη περιγραφή καθηκόντων: Διαχείριση αιτημάτων και εξοπλισμού πελατών, επικοινωνία με πελάτες και συνεργεία πεδίου, έλεγχος, επεξεργασία και εισαγωγή δεδομένων σε κεντρική βάση, reporting.


Απαραίτητα Προσόντα:



  • Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ στον κλάδο Πληροφορικής ή Διοίκησης Επιχειρήσεων

  • Εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση

  • Άριστη γνώση MS Office ειδικά MS Excel

  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)


Προσωπικά χαρακτηριστικά:



  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες

  • Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων

  • Δυνατότητα λήψης αποφάσεων

  • Μεθοδικότητα και συνέπεια

  • Ομαδικότητα και συνεργασία


Η εταιρία προσφέρει:



  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον

  • Προοπτικές εξέλιξης

  • Συνεχή εκπαίδευση

  • Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό