
Γραμματέας σε τεχνικό γραφείο
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Μερικής απασχόλησης
Πάτρα
Τεχνικό γραφείο με έδρα το Ρίο Πατρών, αναζητά υπάλληλο γραφείου για μερική απασχόληση (πρωινές ώρες, ευέλικτο ωράριο κατόπιν συνεννόησης) σε θέση που περιλαμβάνει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Συντονισμός και οργάνωση καθημερινών ενεργειών
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
- Καταγραφή και προμήθεια αναλώσιμων
- Υπευθυνότητα στην εξυπηρέτηση πελατών
- Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και των εφαρμογών του Microsoft Office
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (π.χ. e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
- Εξοικείωση / Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση με τον κλάδο των Τεχνικών Έργων θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
- Συνέπεια στην διεκπεραίωση καθηκόντων, εχεμύθεια και επαγγελματισμός
- Δυναμική προσωπικότητα, με ομαδικό πνεύμα και ικανότητα εργασίας σε περιβάλλον υψηλών ταχυτήτων
Παροχές:
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με προοπτικές εξέλιξης
- Βασικός μισθός με δυνατότητα εξέλιξης
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και Ασφάλιση
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό