Πωλητής HORECA - Sales Representative (Αθήνα)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΝΣΕΡΒΩΝ ΑΕ ΚΥΚΝΟΣ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Ένας ολόκληρος αιώνας πέρασε απ' τη στιγμή που η πρώτη κονσέρβα KYKNOS έκανε την εμφάνισή της στα ελληνικά νοικοκυριά. Από τότε μέχρι σήμερα, άλλαξαν πολλά. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών όμως στο όνομα KYKNOS παρέμειναν σταθερές κι αναλλοίωτες στο χρόνο.


Η ομάδα της ΚΥΚΝΟΣ με έντονη δραστηριοποίηση στην παραγωγή τροφίμων, αναζητά Πωλητή HORECA - Sales Representative για την κάλυψη θέσης, στην περιοχή της Αθήνας.


Ο Πωλητής HORECA είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και υποστήριξη του δικτύου χονδρεμπόρων και επαγγελματικών πελατών στην περιοχή ευθύνης του. Κύριος στόχος είναι η ενίσχυση της διανομής, η τοποθέτηση νέων προϊόντων, η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με την αγορά και η επίτευξη των εμπορικών στόχων.


Η θέση είναι μόνιμη, με σύμβαση αορίστου χρόνου, πλήρους ωραρίου και αναφέρεται στον HORECA Manager. Γίνετε και εσείς μέλος της ομάδας μας και ελάτε, σε ένα ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον σε μία διαρκώς αναπτυσσόμενη εταιρεία τροφίμων.


Κύριες αρμοδιότητες θέσης εργασίας


Ανάπτυξη Πελατολογίου



  • Συστηματική αναζήτηση και προσέγγιση νέων πελατών (catering, ξενοδοχεία, εστιατόρια, τοπικές αλυσίδες).

  • Ανάπτυξη διανομής και τοποθέτηση του πλήρους κωδικολογίου KYKNOS.

  • Διαχείριση χαρτοφυλακίου απευθείας πελατών, όπου απαιτείται.


Υποστήριξη Δικτύου Διανομής



  • Συνεργασία με χονδρέμπορους και τακτικές επισκέψεις στην αγορά.

  • Εκπαίδευση πωλητών συνεργατών στα προϊόντα και την προώθησή τους.

  • Υποστήριξη καθημερινής λειτουργίας: παραγγελίες, διορθώσεις, παραδόσεις, προσφορές, τιμοκατάλογοι.


Εκπαίδευση & Marketing



  • Συμμετοχή σε τοπικές παρουσιάσεις και demos, σε συνεργασία με τον HORECA Manager και τον σεφ της εταιρείας.

  • Υλοποίηση ενεργειών trade marketing (εκθέσεις, δείγματα, promo υλικά).


Συντονισμός & Reporting



  • Εβδομαδιαία αναφορά δεικτών απόδοσης (τζίρος, νέοι πελάτες, διανομές, επισκέψεις).

  • Συμμετοχή σε εβδομαδιαίες συναντήσεις ομάδας.

  • Χρήση CRM & εργαλείων παρακολούθησης αγοράς.


Η θέση παρέχει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, πρόγραμμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, εταιρικό αυτοκίνητο, εταιρικό κινητό τηλέφωνο, εταιρικό bonus απόδοσης βάση KPI’s tablet και βέβαια, συνεχή εκπαίδευση, διαρκή γνώση στο αντικείμενο και δυνατότητες εξέλιξης.



Γνώσεις και τεχνικές ικανότητες



  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε πωλήσεις HORECA ή δίκτυο διανομής τροφίμων

  • Καλή γνώση της της αγγλικής γλώσσας



  • Πολύ καλή γνώση Excel & εργαλείων reporting

  • Καλή γνώση της αγοράς επαγγελματικής εστίασης στην περιοχή ευθύνης.

  • Ικανότητα ανάπτυξης πελατολογίου και δημιουργίας σχέσεων εμπιστοσύνης.

  • Δυνατότητα μετακινήσεων και ταξιδιών.


Δεξιότητες



  • Ομαδικότητα και θετικό πνεύμα συνεργασίας

  • Πάθος για ανάπτυξη

  • Οργανωτική σκέψη, Οργάνωση χρόνου και προτεραιοτήτων

  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα

  • Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες

  • Υπευθυνότητα

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό