Υπεύθυνος/η για Διαχείριση Παραγγελιών & Συντονισμό Προσωπικού για εταιρία στο χώρο του αυτοκινήτου

SUPER MARKET BATTERY
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Η εταιρεία μας, ηγέτης στον τομέατων μπαταριών αυτοκινήτου 24ώρες τοποθετήσεις, αναζητά έναν/μία υπεύθυνο/η γιατη διαχείριση των παραγγελιών, των αποθεμάτων μπαταριών αυτοκινήτου και τονσυντονισμό του προσωπικού. Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναλάβει τηνοργανωτική λειτουργία της επιχείρησης, την εξυπηρέτηση πελατών και τηνεξασφάλιση της άριστης ποιότητας παροχής υπηρεσιών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων πουδεχόμαστε απο τους πελάτες μας και άλλων τρόπων επικοινωνίας.

Κύρια Καθήκοντα:

  • Διαχείριση και συντονισμός των παραγγελιών της εταιρίας.
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων και εκτέλεση παραγγελιών για αναγκαία προϊόντα.
  • Εξυπηρέτηση τηλεφωνικών κλήσεων και παροχή τεχνικών πληροφοριών στους πελάτεςσχετικά με τα προϊόντα της εταιρίας.
  • Προγραμματισμός και παρακολούθησηβαρδιών για την αποτελεσματική κάλυψη των αναγκών της εταιρείας.
  • Οργάνωσητων καθημερινών εργασιών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε διαχείριση αποθεμάτων ή συντονισμό προσωπικού, κατά προτίμηση στον τομέα των αυτοκινήτων.
  • Γνώση των μπαταριών αυτοκινήτου και των τεχνικών τους χαρακτηριστικών (προαιρετικό).
  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου ή άλλων επικοινωνιών.
  • Ομαδικό πνεύμα.
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες.

Παροχές:

Προσφέρουμε:

  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
  • Σταθερές ώρες εργασίας και πλήρη ασφάλιση.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό