
Υπάλληλος Γραφείου Εταιρίας Διαχείρισης Τουριστικών Καταλυμάτων
ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Εταιρία διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αναζητά να προσλάβει Υπάλληλο Γραφείου.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Έλεγχος & διαχείριση κρατήσεων και εξυπηρέτηση πελατών
- Check-In Check-Out
- Έκδοση τιμολογίων πελατών (πρακτορείων και ιδιωτών)
- Επίβλεψη καθαριότητας διαμερισμάτων
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστη γνώση Η/Υ, προγραμμάτων word, excel
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Γνώση χρήσης της πλατφόρμας Air-bnb, booking & social media
- Ευγένεια, οργάνωση και υπομονή
Παροχές:
- Πλήρης απασχόληση
- Bonus
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό