Υπάλληλος Γραφείου Εταιρίας Διαχείρισης Τουριστικών Καταλυμάτων

ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΙΑΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Εταιρία διαχείρισης ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αναζητά να προσλάβει Υπάλληλο Γραφείου.

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Έλεγχος & διαχείριση κρατήσεων και εξυπηρέτηση πελατών
  • Check-In Check-Out
  • Έκδοση τιμολογίων πελατών (πρακτορείων και ιδιωτών)
  • Επίβλεψη καθαριότητας διαμερισμάτων

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Άριστη γνώση Η/Υ, προγραμμάτων word, excel
  • Άριστη γνώση αγγλικών
  • Γνώση χρήσης της πλατφόρμας Air-bnb, booking & social media
  • Ευγένεια, οργάνωση και υπομονή

Παροχές:

  • Πλήρης απασχόληση
  • Bonus

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό