
Sales Support Specialist
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Εισαγωγική εταιρεία στην Δυτική Θεσσαλονίκη αναζητά Sales Support Specialist.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Προετοιμασία τιμολογίων εξωτερικού
- Προετοιμασία των προσφορών προς τους πελάτες σε συνεργασία με τον προϊστάμενο πωλήσεων και δημιουργία της αντίστοιχης proforma
- Καταχώρηση πελατών και τιμοκαταλόγων στο σύστημα ERP
- Λήψη και επιβεβαίωση παραγγελιών από τους πελάτες του εξωτερικού και καταχώρησή τους στο σύστημα της εταιρείας (ERP)
- Ενημέρωση των πελατών για πιθανές ελλείψεις καθώς και νέα προϊόντα
- Επικοινωνία με τους πελάτες αναφορικά με την παραγγελία τους και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων
- Γραμματειακή υποστήριξη του τμήματος
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απαραίτητη προϋπηρεσία 2 ετών τουλάχιστον σε ανάλογη θέση
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Πολύ Καλή γνώση MS Office
- Επιθυμητή η γνώση ERP
- Οργανωτικό και συνεργατικό άτομο
Παροχές:
- Ευκαιρίες εκπαίδευσης και ανάπτυξης
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον
- Εργασία σε δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό