
Υποστήριξη πωλήσεων ελληνικής αγοράς (sales back office support)
PYRAMIS
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Σου αρέσει ο έντονος παλμός των πωλήσεων και έχεις πάθος με την οργάνωση καιτον προγραμματισμό παραγγελιών;
Εάν έχεις απαντήσει θετικά στην παραπάνω ερώτηση θα χαρούμενα σε γνωρίσουμε!
Αναζητούμε για τις κεντρικές μας εγκαταστάσειςστην περιοχή της Λητής Θεσσαλονίκης δυναμικό συνεργάτη για την υποστήριξη πωλήσεων της ελληνικής αγοράς.
Αρμοδιότητες :
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, καταχώρηση παραγγελιών
- Διαχείριση και έκδοση των παραστατικών πωλήσεων, επιβεβαίωση παραγγελιών, έλεγχος πληρωμών
- Επικοινωνία με μεταφορικές και επίλυση προβλημάτων παραγγελιών
- Παρακολούθηση αποθεμάτων – παραγγελιών- έλεγχος τιμών
- Εξυπηρέτηση πωλητών
Απαραίτητα Προσόντα:
- 2-3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εμπορικής διαχείρισης
- Πτυχίο δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με κατεύθυνση στα Οικονομικά ή στη Διοίκηση επιχειρήσεων
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Microsoft Office και προγραμμάτων ERP
- Επικοινωνιακές δεξιότητες, διαχείριση χρόνου και αποτελεσματική ιεράρχηση προτεραιοτήτων
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Παροχές:
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
- Ιδιωτικό πρόγραμμα ζωής και απώλειας εισοδήματος
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Εταιρικό λεωφορείο μεταφοράς προσωπικού
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό