Στέλεχος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών καταστήματος - Λάρισα

ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS / EMPLOYMENT SOLUTIONS
Πλήρης απασχόληση
Λάρισα

Τοποθεσία: Λάρισσα

Μοντέλο εργασίας: Δια ζώσης, κατάστημα

Η ICAP Employment Solutions, για λογαριασμό του πελάτη της, κορυφαίου παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας, αναζητά Στέλεχος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών για να ενταχθεί στην ομάδα του καταστήματος, στην #Λάρισσα!

Αν έχεις πάθος για τις πωλήσεις και θέλεις να γίνεις μέλος μιας δυναμικής ομάδας, αυτή είναι η ευκαιρία σου!

Κάνε την αίτησή σου τώρα! #applyNow #JoinTheTeam

Αρμοδιότητες

  • Μεριμνα για την άμεση εξυπηρέτηση, διαχείριση και επίλυση προβλημάτων πελατών με στόχο την μεγιστοποίηση της ποιοτικής εξυπηρέτησής τους.
  • Ενημερώνει τους πελάτες για τις εταιρικές διαδικασίες και παρέχει διεξοδικές πληροφορίες.
  • Μεριμνά για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με τα προϊόντα Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού, καθώς και άλλες υπηρεσίες της εταιρείας.
  • Ενημερώνει το πληροφοριακό σύστημα για την εκδήλωση ενδιαφέροντος υποψήφιων πελατών, για τα προϊόντα & υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρισμού και φροντίζει για την παρακολούθηση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος προκειμένου να επιτευχθεί η σχετική πώληση.
  • Μεριμνά για την ορθή καταχώρηση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα, καταχωρεί και εκδίδει συμβάσεις προμήθειας, καταγγελίες συμβάσεων προμήθειας Φυσικού Αερίου και Ηλεκτρισμού.
  • Καταχωρεί και διεκπεραιώνει αιτήματα πελατών που θα προωθηθούν στον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου διανομής του αερίου ή/και ηλεκτρικής ενέργειας, όπως αιτήσεις διαδοχής/μεταβίβασης σύμβασης προμήθειας, διακοπής παροχής, παύσης εκπροσώπησης σημείου παράδοσης, κ.λπ.
  • Καταχωρεί και διεκπεραιώνει αιτήματα πελατών Φυσικού Αερίου ή/και Ηλεκτρισμού που διαχειρίζονται εσωτερικά από την εταιρεία όπως αιτήσεις διακανονισμού, διαχείρισης παγίων εντολών, εκδίδει λογαριασμούς Φυσικού Αερίου & Ηλεκτρισμού.
  • Λαμβάνει και διαβιβάζει προφορικά και γραπτά παράπονα πελατών.
  • Αποστέλλει στους πελάτες ενημερωτικές επιστολές για διάφορες εργασίες του Τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών και μεριμνά για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οδηγίες που λαμβάνει.
  • Μεριμνά για την καθημερινή ηλεκτρονική και φυσική αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγράφων που διαχειρίζεται.
  • Υποβάλλει προτάσεις επίλυσης καθημερινών προβλημάτων και βελτιωτικών ενεργειών.
  • Συμμετέχει σε προωθητικές ενέργειες της εταιρεία, πραγματοποιεί εξόφληση – πληρωμή λογαριασμών μέσω P.O.S., προωθεί προϊόντα λιανικής και άλλων υπηρεσιών ενέργεια, συμμετέχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρείας.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Τουλάχιστον 1-2 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση.
  • Απόφοιτος/η Λυκείου.
  • Πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office, Internet).
  • Επιθυμητή γνώση συστήματος CRM.
  • Γνώση Αγγλικής γλώσσας θα εκτιμηθεί θετικά.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Μηνιαίο Bonus επίτευξης στόχων
  • Διατακτικές σίτισης για κάθε ημέρα εργασίας, επιπλέον του μηνιαίου μισθού
  • Συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη, χρηματοδοτούμενη από την εταιρία
  • Ευχάριστο περιβάλλον με σύγχρονες εγκαταστάσεις εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης εντός του οργανισμού
  • Προνομιακά προγράμματα ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου

Επιπρόσθετες πληροφορίες:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση.

*Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό