
Υπάλληλος Λογιστηρίου
ΖΗΣΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ Κ ΣΙΑ ΟΕ
Πλήρης απασχόλησηAναζητoύμε Υπάλληλο Λογιστηρίου για την περαιτέρω στελέχωση του τμήματος Accounting.
Ως μέλος της ομάδας Λογιστηρίου, έχεις ενεργό ρόλο στη διασφάλιση της οικονομικής ακεραιότητας της εταιρείας, παρακολουθώντας συναλλαγές και συνεργαζόμενος στενά με τα τμήματα Πωλήσεων, Service και Logistics.
Μέσα από αυτή τη θέση, αποκτάς εμπειρία στη διαχείριση οικονομικών διαδικασιών, δουλεύοντας σε ένα δυναμικό, υβριδικό περιβάλλον που συνδυάζει μισθώσεις, πωλήσεις, ενοικιάσεις και αποθέματα.
Οι βασικές σου αρμοδιότητες:
- Υποστηρίζεις το τμήμα Accounting/ Λογιστηρίου στις ήδη υφιστάμενες εργασίες αυτού.
- Καταχωρείς καθημερινά έγγραφα, αρχεία, ενδείξεις στο ERP σύστημα της επιχείρησης, εκδίδεις παραστατικά και τα αρχειοθετείς.
- Προχωράς σε συμφωνίες υπολοίπων με πελάτες.
- Συμμετέχεις στην επίλυση λογιστικών θεμάτων που προκύπτουν από τις συνδιαλλαγές με πελάτες και με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης.
- Συνεργάζεσαι με το τμήμα service και φροντίζεις να τηρούνται οι συμφωνημένες διαδικασίες.
- Εξυπηρετείς πελάτες τηλεφωνικά ή μέσω email σε απορίες ή διευκρινίσεις που μπορεί να προκύπτουν.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Σπουδές: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ σε Λογιστική ή Οικονομική κατεύθυνση.
- Εμπειρία: Έχεις ήδη αποκτήσει τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση και νιώθεις άνετα με τις βασικές οικονομικές διαδικασίες. Ιδανικά, αναζητούμε έναν άνθρωπο που είναι παρατηρητικός, μεθοδικός, αναλαμβάνει την ευθύνη της εργασίας του και δουλεύει με αυτονομία και υπευθυνότητα.
- Κριτική Σκέψη: Εντοπίζεις εύκολα ασυνήθιστες κινήσεις, ασυμφωνίες ή πιθανές σπατάλες και έχεις πάντα την περιέργεια να αναρωτηθείς γιατί συνέβη αυτό;.
- Συνέπεια: Ακολουθείς τα χρονοδιαγράμματα και σου αρέσει να κλείνεις εκκρεμότητες, πάντα με στόχο τη σωστή τήρηση της φορολογικής νομοθεσίας και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
- Οργάνωση και Επιμέλεια: Δουλεύεις με ακρίβεια και προγραμματισμό, οργανώνοντας αποτελεσματικά τον χρόνο και τις προτεραιότητές σου.
- Ξένες Γλώσσες: Διαβάζεις, γράφεις και επικοινωνείς άνετα στα Αγγλικά.
- Γνώση Υπολογιστών: Χειρίζεσαι άριστα το MS Office και έχεις εξοικείωση με ERP συστήματα.
- Aν είσαι άνδρας: Έχεις εκπληρώσει τα στρατιωτικά σου καθήκοντα.
Παροχές:
- Επιρροή και Ανάπτυξη: Είσαι μέρος μιας δυναμικής ομάδας που εξελίσσεται μέσα από σεμινάρια και προγράμματα εκπαίδευσης, ενισχύοντας τις δεξιότητές σου.
- Ευελιξία Τηλεργασίας: Έχεις τη δυνατότητα να εργάζεσαι κάποιες ημέρες του έτους από το σπίτι σου, συνδυάζοντας επαγγελματισμό και ευελιξία.
- Ολοκληρωμένη Εκπαίδευση: Εκπαιδεύεσαι από συναδέλφους των τμημάτων Accounting και Customer Service και αποκτάς πρόσβαση σε Demo Account, ώστε να γνωρίσεις σε βάθος τη ροή των εργασιών μας.
- Εργασιακό Περιβάλλον: Πιστεύουμε πως το εργασιακό μας περιβάλλον είναι από τα καλύτερα – είναι απαιτητικό, αλλά ταυτόχρονα το κλίμα είναι υποστηρικτικό, με έμφαση στη συνεργασία, την αλληλοβοήθεια και την ενθάρρυνση.
- Ευρεία Εμβέλεια: Συνεργαζόμαστε με πελάτες από όλη την Ελλάδα, με κύρια γλώσσα επικοινωνίας τα ελληνικά, προσφέροντάς σου τη δυνατότητα να αναπτύξεις ευρεία δικτύωση και εμπειρία.
Στη Zisopoulos, αξιολογούμε τους υποψηφίους με βάση τις δεξιότητες και τη δυναμική τους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου, ταυτότητας, εθνικότητας, σεξουαλικού προσανατολισμού, αναπηρίας ή θρησκείας.
Για λόγους ισότητας και διαφάνειας, σε παρακαλούμε να μην συμπεριλάβεις φωτογραφία, ηλικία ή οικογενειακή κατάσταση στο βιογραφικό σου.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό