
Προϊστάμενος Εξυπηρέτησης Μεγάλων Πελατών
ΑΦΟΙ ΠΛΕΣΣΑ ΑΕ
Πλήρης απασχόλησηRole Title: Key Account Manager, Transportation.
Αναφέρεται σε : Διευθυντή Ανάπτυξης & Εξυπηρέτησης Πελατών
Στην εταιρεία μας, Plessas Bros s.a, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των Διεθνών και Εθνικών Μεταφορών, Διαμεταφορών και Διαχείριση Εμπορικών Λιμένων, με έδρα την Πάτρα, στα πλαίσια της διαρκούς μας ανάπτυξης, αναζητούμε κατάλληλους συνεργάτες να συμμετέχουν στο όραμα και τη δυναμική μας πορεία.
Στέλεχος, για τη θέση του Προϊστάμενου Εξυπηρέτησης Μεγάλων Πελατών, στα γραφεία της Εταιρείας μας στην Πάτρα, είναι η σημερινή μας προτεραιότητα και σας καλούμε λαμβάνοντας υπόψιν τα παρακάτω δεδομένα, να στείλετε το βιογραφικό σας, προκειμένου να συζητήσουμε τις δυνατότητες συνεργασίας, σε βάση πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
Ο κύριος σκοπός αυτού του ρόλου είναι να υποστηρίξει την Εξυπηρέτηση των Μεγάλων Πελατών της εταιρείας μας, διασφαλίζοντας άριστο Επίπεδο και αποδοτική Λειτουργία.
Βασικές Αρμοδιότητες:
- Σχεδιάζει και εφαρμόζει τις Διαδικασίες Εξυπηρέτησης των Πολυεθνικών μας Πελατών, σε υψηλό επίπεδο, με παράλληλη διασφάλιση των Εσόδων.
- Διαθέτει απόλυτη κατανόηση και φροντίζει την διαρκή Βελτίωση του τρόπου με τον οποίο Παρέχουμε Υπηρεσίες Μεταφορών στους πελάτες μας.
- Κάνει τακτικό έλεγχο της απόδοσης και αναφορά, ότι ο κάθε λογαριασμός τον οποίο διαχειρίζεται βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
- Καθοδηγεί και συντονίζει τους Συνεργαζόμενους προμηθευτές, μέσω Υποστηρικτικής /Συμβουλευτικής προσέγγισης και πάντα διασφαλίζοντας την έγκαιρη δέσμευση τους.
- Παραλαμβάνει τις καθημερινές Εντολές των Πελατών του τις αξιολογεί και σε επικοινωνία μαζί τους διασφαλίζει την βέλτιστη Υλοποίηση τους.
- Επικοινωνεί με πνεύμα συνεργασίας, καθημερινά με τα αντίστοιχα στελέχη του Πελάτη ώστε να διαμορφώνει κλίμα άριστης συνεργασίας.
- Φροντίζει διαρκώς την αμοιβαία επωφελή συνεργασία με τους Πελάτες και τους Συνεργάτες.
- Παρακολουθεί και αναφέρει την συγκριτική αξιολόγηση των ανταγωνιστών και συντηρεί την ανάλυση της εξελισσόμενης ζήτησης των πελατών της Εταιρείας.
- Προβλέπει τις προοπτικές ανάπτυξης του Όγκου και του είδους των αναγκών των Πελατών του και φροντίζει την απαραίτητη διαθεσιμότητα προϋποθέσεων εξυπηρέτησης.
- Εκπαιδεύει τους συνεργάτες των Μεταφορών και της Εξυπηρέτησης, σχετικά με τον τρόπο διατήρησης και βελτιστοποίησης των υπηρεσιών τους, χρησιμοποιώντας δεδομένα για τη στόχευση της υψηλότερης απόδοσης.
- Παρακολουθεί και παρεμβαίνει άμεσα για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων κίνησης, χρεώσεων, τιμολογήσεων, αλλαγές δρομολόγησης και θέματα εξυπηρέτησης πελατών ακολουθώντας τις συμφωνημένες διαδικασίες.
- Συμμετέχει σε επαγγελματικές συναντήσεις, εμπορικές εκθέσεις, ενημερώσεις συνεργατών και επισκέψεις σε Πελάτες που χειρίζεται τις διαδικασίες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης, με υπάρχοντες συνεργάτες για τη διαρκή βελτίωση της Συνεργασίας
- Διαμορφώνει και συντηρεί ομαδικό πνεύμα, δουλεύοντας συλλογικά σε ομαδικό περιβάλλον, επηρεάζοντας άτομα σε όλα τα επίπεδα, για την επίτευξη αποτελεσμάτων.
- Παρέχει υποστήριξη σε παρουσιάσεις, εκθέσεις και έργα όταν απαιτείται.
Απαιτήσεις:
- Εμπειρία στη διαχείριση Μεταφορών
- Γνώση υπολογιστών και εφαρμογών MS Office.
- Αξιοπιστία.
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες για την παροχή ακριβών πληροφοριών.
- Ικανότητα αποτελεσματικής και ακριβούς εργασίας υπό πίεση.
Παρέχουμε
- Πακέτο Αμοιβών και Παροχών ανάλογα με τα προσόντα.
- Δυναμικό περιβάλλον με δυνατότητα εξέλιξης.
- Εμπιστευτικότητα για κάθε συζήτηση σχετικά
Μπορείτε να στείλετε βιογραφικό στη διεύθυνση [email protected] με κωδικό 1.2.1.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό