
Backoffice Administrator
SARMED
Πλήρης απασχόληση
Πάτρα
H SARMED, πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο των logistics (3PL) αναζητά να καλύψει θέση Backoffice Administrator, για τις εγκαταστάσεις της στην Οβρυά Πάτρας.
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους.
Περιγραφή θέσης :
- Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
- Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
- Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
- Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης
- Επικοινωνία με τους πελάτες
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
- Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
- Γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Οργανωτικές ικανότητες
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό