Backoffice Administrator

SARMED
Πλήρης απασχόληση
Πάτρα

H SARMED, πρωτοπόρος εταιρία στο χώρο των logistics (3PL) αναζητά να καλύψει θέση Backoffice Administrator, για τις εγκαταστάσεις της στην Οβρυά Πάτρας.

Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα αναφέρεται στον Warehouse Manager και θα έχει στην ευθύνη του/της την εξυπηρέτηση των παραγγελιών μέσω της προετοιμασίας & του ελέγχου των δεδομένων τα οποία καταχωρούνται στο WMS καθώς και την επικοινωνία με τους πελάτες με σκοπό την άρτια εξυπηρέτηση τους.

Περιγραφή θέσης :

  • Καταχώρηση δεδομένων για την προετοιμασία παραγγελιών
  • Προετοιμασία και σύνταξη αναφορών προς ενημέρωση της διοίκησης του τμήματος αλλά και των πελατών
  • Προγραμματισμός υλοποίησης παραγγελιών και έκδοση δελτίων αποστολής
  • Καταχώρηση όλων των δεδομένων των παραδόσεων στο πληροφοριακό σύστημα της αποθήκης
  • Επικοινωνία με τους πελάτες

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Γνώση πληροφοριακών συστημάτων logistics (ERP, WMS) και MS Office
  • Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσης για τουλάχιστον 1έτος
  • Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες & ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Ευσυνειδησία, συνέπεια & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Οργανωτικές ικανότητες

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό