
Διευθυντές / Διευθύντριες Καφέ - Εστιατορίων.
Επισιτιστικός Όμιλος (καφέ - εστιατόρια)
Πλήρης απασχόλησηΕπισιτιστικός Όμιλος επιθυμεί να προσλάβει :
Διευθυντές / Διευθύντριες Καφέ - Εστιατορίων
Περίληψη θέσης:
Οι νέοι μας Διευθυντές θα είναι υπεύθυνοι για την εύρυθμη λειτουργία ενός από τα Καφέ - Εστιατόρια μας, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και δημιουργόντας αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες μας.
Αυτή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για κάποιον που φιλοδοξεί να εξελιχθεί και να γίνει μέλος μιας καινοτόμου και ζωντανής ομάδας επαγγελματιών της φιλοξενίας που στοχεύουν ψηλά!
Η/Ο Διευθύντρια/ντής
- Επιβλέπει και διαχειρίζεται τις καθημερινές λειτουργίες του καφέ - εστιατορίου
- Διασφαλίζει υψηλά πρότυπα ποιότητας φαγητού, εξυπηρέτησης πελατών και απόδοσης του προσωπικού για να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στον επισκέπτη
- Διαχειρίζεται, εκπαιδεύει και αναπτύσσει μέλη της ομάδας σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της εταιρείας
- Εξασφαλίζει την απόδοση της ομάδας, διατηρεί τις πωλήσεις και κερδοφορία σε αυξημένα επίπεδα
- Κατανέμει χρονοδιαγράμματα εργασίας εξασφαλίζοντας ίση κατανομή του φόρτου εργασίας
- Εξασφαλίζει την καθαριότητα του εξοπλισμού και του χώρου του εστιατορίου
- Συμμετέχει στον προγραμματισμό του εργατικού δυναμικού
- Συμμετέχει στην ανάπτυξη του μενού
Η αποστολή της/του είναι να δημιουργήσει ένα φιλόξενο και αποτελεσματικό περιβάλλον που μεγιστοποιεί την ικανοποίηση των πελατών, αυξάνει τα έσοδα και διατηρεί την κερδοφορία, διασφαλίζοντας παράλληλα τη συμμόρφωση με τα πρότυπα υγείας, ασφάλειας και λειτουργίας.
Απαραίτητα Προσόντα:
- 2+ χρόνια εργασιακή εμπειρία σε καταστήματα εστίασης ή ξενοδοχεία
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστες ηγετικές και διαπροσωπικές δεξιότητες
- Ικανότητα διαχείρισης και παρακίνησης μιας διαφορετικής ομάδας
- Οργανωτικές ικανότητες και ικανότητες επίλυσης προβλημάτων
- Εξαιρετικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών
- Ευχάριστη προσωπικότητα
- Ισχυρή κατανόηση του προϋπολογισμού, του ελέγχου κόστους και της διαχείρισης εξόδων - εσόδων
- Δεξιότητες διαχείρισης κρίσεων, επίλυσης προβλημάτων και διαπραγματεύσεων
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών & παροχών
- Δωδεκάμηνη Απασχόληση - Μόνιμη θέση εργασίας
- Διαμονή & Διατροφή
- Επαγγελματική Ανέλιξη
- Αρχική & Συνεχής εκπαίδευση
Από Απρίλιο έως Οκτώβριο προσφέρουμε θέση εργασίας στην Κω ή στην Ρόδο και από Νοέμβριο έως Μάρτιο σε Θεσσαλονίκη ή Αθήνα.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Τεχνικός Service Point - Ρέθυμνο

Meet and greet service

Junior Area Manager Cyclades (Hotel B2B)
