Accounting Back Officer

First call SA
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η FirstCall SA ιδρύθηκε το 2002 με σκοπό την ταχεία ανάπτυξη στην διαχείριση ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων , τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και εταιρειών με μεγάλο όγκο ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων. Είναι μία από τις πλέον σύγχρονες & οργανωμένες εταιρίες του κλάδου διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών, αναγνωρισμένη για το σύγχρονο εργασιακό της περιβάλλον και τις εξελιγμένες μεθόδους εκπαίδευσης και εξέλιξης των συνεργατών της.


Στα πλαίσια λειτουργίας της, αναζητά υπάλληλο για τη θέση Accounting Assistant.


Αρμοδιότητες:



  • Procurement (έρευνα αγοράς και παρακολούθηση λήψης υπηρεσίας).

  • Αρχειοθέτηση και back-Office εγγράφων.

  • Συγκέντρωση και παρακολούθηση παραστατικών (τιμολόγια – συμβάσεις).

  • Έκτακτες εξωτερικές εργασίες (ΟΑΕΔ , ΙΚΑ , ΕΛΤΑ κλπ).

  • Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας.

  • Έλεγχος και συντήρηση των facilities.

  • Επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες της εταιρείας.


Απαιτούμενα Προσόντα:



  • Απόφοιτος-η σχολής κατά προτίμηση Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.

  • ΆΡΙΣΤΗ γνώση αγγλικών.

  • Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ.

  • Άριστη γνώση του Word (style sheets), γνώση Excel (Pivot).

  • Υπευθυνότητα, μεθοδικότητα και συνέπεια.

  • Οργανωτικές Ικανότητες.

  • Αριθμητικές δεξιότητες.

  • Ευελιξία στις ώρες εργασίας και ικανότητα ανταπόκρισης σε ταχέως μεταβαλλόμενες απαιτήσεις.


Η εταιρεία προσφέρει:



  • Πλήρη υποστήριξη και εκπαίδευση.

  • Πολύ καλό πακέτο αμοιβής.

  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

  • Μόνιμη πρόσληψη και ευκαιρίες καριέρας.


Η FirstCall ενδεχομένως να πραγματοποιήσει Interview με τους υποψήφιους συνεργάτες της που θα απαντήσουν σε αυτή την αγγελία, διαδικτυακά μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Η απάντηση στην αγγελία δηλώνει συναίνεση του υποψηφίου για την παραχώρηση του προσωπικού του email στην εκάστοτε πλατφόρμα για την πραγματοποίηση του Interview.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Πωλητής / Βοηθός Αποθήκης

LIANA FLOWERS Α.Ε., Αθήνα
πριν 3 ώρες
Ζητείται υπάλληλος καταστήματος - αποθήκης από εμπορική εταιρεία με είδη διακόσμησης. Πενθήμερη απασχόληση. Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6937025904. Απαραίτητα Προσόντα: Κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου Βασικές γνώσεις χρήσης Η/Υ Κατά προτίμηση με προϋπηρεσία σε θέση αποθήκης Παροχές:

ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ (MΤK)

EVERTECH ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Η EVERTECH (www.evertech.gr) , κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει: Διπλωματούχο Μηχανικό για την επίβλεψη κατασκευής εμβληματικού ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην ΤΗΝΟ. (κωδικός θέσης: MTK ) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ: ΠΤΥΧΙΟ ΑΕΙ Προϋπηρεσία σε επίβλεψη εργοταξίων τουλάχιστον 5 ετη Άριστη γνώση AUTOCAD Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας Κάτοχος διπλώματος οδήγησης Αποστολή CVs (γράφοντας ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τον Κωδικό Θέσης: MTK ) στο...

Junior Product Specialist for Garage Equipment

INTER CARS GREECE, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Inter Cars Greece Single Member Liability Company is a subsidiary of Inter Cars S.A., the biggest importer and distributor of automotive spare parts and garage equipment in the Middle and Eastern Europe, with over 200 branches in Poland and more than 190 branches in Europe. Inter Cars Greece values passion and involvement, partnership, reliability, loyalty and leadership by example. Inter...