Agro – Chemicals Key Account Manager

ΒΙΟΡΥΛ Α.Ε
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Agro – Chemicals Key Account Manager


Reports to: Commercial Director of Business Unit


About the Company


Vioryl SA is a Greek Chemical Company with a presence of 79 Years in the Market of making Fragrances, Flavours , Fine Chemicals and Agro-Chemicals


Vioryl Offices are located at Afidnes Attica, while the Manufacturing Site is located at Thiva . The Company is looking for a KAM to join the Exports team


KEY RESPONSIBILITIES



  • Penetrate new Geographical Markets / Business Segments

  • Increase existing customer base with new potential Customers

  • Develop Sales growth to assigned existing Customers

  • Participating in Trade Fairs and Scientific Congresses

  • Travel abroad one to two Weeks per Month


CANDIDATE PROFILE



  • MSc Degree from an Agricultural University

  • Minimum experience of 6-7 Years in Commercial Roles, Sales or Key account management preferably in B2B Sales of Biocides – Fertilizers - Biostimulants -Plant protection products etc

  • Excellent command of English. Command of a second Language will be considered as an asset

  • Excellent Knowledge of MS Office Suite

  • Drivers License


SKILLS & COMPETENCIES



  • Strong Commercial and Business acumen

  • Customer Centric and problem-solving orientation

  • Decision making under pressure

  • Self-Driven with high motivation to succeed and to build the Business

  • Efficient Communication and Presentation Skills (Oral /written)

  • Persistency and consistency shown in every action taken

  • Ability to collaborate with Company’s supporting Functions such as Regulatory Dpt or Q.C. Dpt or Customer Service Dpt


REMUNERATION / BENEFIΤS



  • Competitive Gross Annual salary depending on experience and qualifications

  • Additional Sales Commissions based on Performance

  • Private Health Insurance Policy

  • Mobile phone with unlimited usage and Laptop

  • Opportunities for professional Growth in one of the leading Chemical Industries in served Segments


NEXT STEPS



  • If the description above fits your experience and aligns with your Business Goals , please apply by sending your resume (CV) to the Mail [email protected] mentioning “ Agronomist - Exports Manager ”

  • At Vioryl SA we provide equal opportunities to All, regardless of Race, Color, Religion, Sex, Age, Citizenship, Marital status etc

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ - Υπάλληλοι αποθήκης

ASC MAP ΑΕΒΕ , Αθήνα
πριν 7 λεπτά
  Αρμοδιότητες Συλλογή και συσκευασία παραγγελιών (Picking and Packing) Ορθή και έγκαιρη διαχείριση και εκτέλεση των παραγγελιών  Έλεγχος εμπορευμάτων προς παράδοση Φόρτωση / εκφόρτωση εμπορευμάτων Διεκπεραίωση παραλαβών & επιστροφών προϊόντων Διαχείριση και παρακολούθηση των παραγγελιών Οργάνωση και τακτοποίηση αποθήκης (ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ) Τήρηση κανόνων Υγιεινής και Ασφάλειας (ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ) Προφίλ Υποψηφίου: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΠΟΘΗΚΗΣ) Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση...

Υπάλληλος Τεχνικού Τμήματος

SFAKIANAKIS GROUP, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Η Enterprise Rent – A – Car , μέλος του Ομίλου Σφακιανάκη, με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου, αναζητά: Υπάλληλο Τεχνικού Τμήματος Βασικές αρμοδιότητες: •Διερεύνηση τεχνικών ζητημάτων και επικοινωνία με συνεργεία •Παρακολούθηση εκκρεμοτήτων και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων •Παρακολούθηση εντολών επισκευών και εγκρίσεων •Εσωτερικές επικοινωνίες με συνεργαζόμενα τμήματα για την υλοποίηση των θεμάτων προς επισκευή •Διαχείριση έκτακτων περιστατικών •Επικοινωνία με...

Υπάλληλος γραφείου σε εταιρία διαχείρισης κτιρίων

SYBAN MANAGEMENT ΟΕ, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Ζητείται υπάλληλος γραφείου για οχτάωρη εργασία σε εταιρεία διαχειρίσεων κτιρίων. Αρμοδιότητες Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών Διαχείριση αλληλογραφίας Έκδοση κοινοχρήστων Έκδοση και καταχώρηση παραστατικών Γραμματειακή υποστήριξη Αρχειοθέτηση Εξωτερικές εργασίες Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής ή θετικής κατεύθυνσης Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Καλή γνώση αγγλικών Πολύ καλή γνώση Microsoft office Μεθοδικότητα και οργανωτικές ικανότητες Παροχές: