Customer Service Administrator

OB STREEM AE
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Στην OB Streem, είμαστε πρωτοπόροι στον τομέα των logistics. Ξεκινάμε μια νέα, τολμηρή πορεία, αυξάνοντας τη δυναμική μας, με στόχο να γίνουμε ένας ολοκληρωμένος πάροχος υπηρεσιών logistics, ικανός να προσφέρει έξυπνες λύσεις για πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Μεγαλώνουμε και βελτιωνόμαστε, με οδηγό την εμπειρία και την κληρονομιά των εταιρειών μας, Orphee Beinoglou, γνωστή διεθνώς ως ORBIT (Orphee Beinoglou International Transports) και Makios Logistics. Από την πρώτη, κληρονομούμε μια παράδοση που ξεπερνά τα εκατό χρόνια, έχοντας θέσει τα υψηλότερα πρότυπα στις υπηρεσίες μεταφοράς, μετακίνησης και logistics στα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο. Από τη δεύτερη, αντλούμε τη δυναμική μιας επιχείρησης 90 ετών που εξελίχθηκε σε έναν κορυφαίο διαχειριστή logistics κάθε είδους, διαθέτοντας έναν από τους μεγαλύτερους στόλους φορτηγών στην περιοχή των Βαλκανίων.

Στα πλαίσια της συνεχούς επέκτασης των δραστηριοτήτων της, η ΟΒ Streem αναζητά Υπάλληλο Γραφείου Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Administrator) για τις εγκαταστάσεις της στην περιοχή του Καλοχωρίου.

Καθήκοντα θέσης:
  • Εξυπηρέτηση πελατών και οδηγών
  • Έκδοση παραστατικών
  • Διαχείριση καθημερινής ροής
  • Επικοινωνία και διαχείριση αναγκών και παραπόνων όλων των πελατών
  • Συντονισμός με την Αποθήκη και τη Δρομολόγηση Ψυγείων για την επίτευξη της βέλτιστης παραγωγικότητας
  • Επίλυση Προβλημάτων που προκύπτουν από τη Διαχείριση των Αποθετών ή την Εξυπηρέτηση των Πελατών

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχιούχος TEI τμήματος Logistics ή μετεκπαίδευση στα Logistics
  • Άριστη Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Άριστη χρήση των Η/Υ και ιδιαίτερα του Microsoft Office
  • Γνώση του Mantis (LVision), Atlantis (Altec), BI (Oracle), SAP, θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση διαχείρισης αποθεμάτων

Προσωπικά Χαρακτηριστικά:

  • Υψηλό επίπεδο ενσυναίσθησης
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Προσανατολισμός στον άνθρωπο, στον πελάτη και στο αποτέλεσμα

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών σύμφωνα με την εμπειρία, τις ικανότητες του υποψηφίου
  • Μηνιαία παροχή ποσού μέσω ηλεκτρονικής κάρτας για αγορές σουπερμάρκετ, καταστήματα εστίασης κλπ.
  • Πρόσθετη ιδιωτική ασφάλιση
  • Οργανωμένο και άριστο περιβάλλον εργασίας με έμφαση στην ασφάλεια των εργαζομένων
  • Εκπαίδευση και εξέλιξη σε νέες τεχνολογίες

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Υπάλληλοι σε πρακτορείο ΟΠΑΠ (κέντρο)

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ, Θεσσαλονίκη
πριν 7 ώρες
Ζητούνται Υπάλληλοι από πρακτορείο ΟΠΑΠ στο κέντρο Θεσσαλονίκης. Θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης (6ήμερη απασχόληση). Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές:

Υπάλληλος Γραφείου Κίνησης

ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, Θεσσαλονίκη
πριν 9 ώρες
Ζητείται Υπάλληλος Γραφείου Κίνησης για την κλινική Ευαγγελισμός στην Θεσσαλονίκη . Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης (6ημερο, 7ωρο). Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε γραφείο κίνησης, θα εκτιμηθεί Γνώση χειρισμού Η/Υ Λογιστικές και οικονομικές γνώσεις Συνέπεια και επαγγελματισμός Παροχές:

Σύμβουλος Πωλήσεων (Έδρα: Θεσσαλονίκη)

EVOCHEM, Θεσσαλονίκη
πριν 10 ώρες
Η EVOCHEM A.E εταιρεία παραγωγής και διανομής των αναγνωρισμένων brands MERCOLA, MINOS, SWAN, PGP στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων της. Στο πλαίσιο αυτό αναζητά ένα νέο συνεργάτη που θα ενισχύσει την ομάδα πωλήσεων της με έδρα την Θεσσαλονίκη . Αρμοδιότητες: Προώθηση των προϊόντων της εταιρείας στο χώρο των χρωματοπωλείων, καταστημάτων οικοδομικών υλικών, καταστημάτων ειδών κιγκαλερίας και βιομηχανικών ειδών...