Front Office Agent - Sifnos

HotelBrain
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Responsible to provide customer focused service to the Guests,
ensuring their stay will become an unforgettable experience.


Qualifications



  • Degree in Hospitality/ Tourism.

  • 2-3 years minimum experience as a Front Office employee in a Four or Five star City or Boutique Hotel.

  • Excellent command of both English and Greek language is essential.

  • Very good knowledge of a second foreign language will be considered as an asset.

  • Self-motivated, enthusiastic and customer oriented.

  • Excellent PMS and MS Office skills.

  • Well-groomed with strong communication and interpersonal skills.

  • Teamwork spirit.


An attractive package of benefits is offered according to qualifications


Should you wish to be a member of HotelBrain team, please send us your CV with a photo.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Σύμβουλος Πωλήσεων - Κέρκυρα

Κωτσόβολος, Αθήνα
πριν 9 ώρες
Στην Κωτσόβολος πιστεύουμε σε όλα όσα έχεις να προσφέρεις! Έλα να γίνουμε μαζί πολλά περισσότερα! #beMORE Τα νούμερά μας 3.000+ άνθρωποι | 90+ καταστήματα | 3 logistics centers | 1 τηλεφωνικό κέντρο | 2 σύγχρονα εκπαιδευτικά κέντρα | 6 ακαδημίες | 53.000+ ώρες εκπαίδευσης τον χρόνο Ο στόχος μας Να σχεδιάζουμε το αύριο, να εξελισσόμαστε και να καινοτομούμε, εξασφαλίζοντας σε...

ΕΡΓΑΤΗΣ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΣ

ΚΙΦΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ, Αθήνα
πριν 9 ώρες
Ζητείται από μεταφορική εταιρεία Εργάτης -Αποθηκάριος αποθήκη ς στον Βοτανικό. Πενθήμερη θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης(ωράριο 12 00 -20 00 Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση καλών ελληνικών Ανάγνωση - γραφή Επιθυμητή προυπηρεσία Παροχές:

Βοηθός λογιστή - Διοικητικός υπάλληλος

MILLION KING AE, Αθήνα
πριν 10 ώρες
Εταιρεία διαχείρισης Gaming Hall - Casino - Opap Play Stores ζητά για τα γραφεία της στον Βοτανικό υποψήφιο/α για τη θέση: Βοηθός Λογιστή. Αρμοδιότητες Διοικητική υποστήριξη & συντονισμός γραφείου Βοηθητικές εργασίες στο τμήμα HR & λογιστηρίου Απαραίτητα Προσόντα: Συνέπεια και Επαγγελματισμός Απαραίτητη η γνώση Η/Υ και Αγγλικών Επιθυμητή Εμπειρία στην καταχώρηση τιμολογίων Γνώσεις ταμείου Γνώσεις erp, κατά προτίμηση Softone Προϋπηρεσία...