Γραμματειακή υποστήριξη - Administrative Assistant
A-Office Facilities
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
A-Office Facilities offers workplace solutions, including serviced offices, meeting rooms, seminar halls, virtual office services and consulting services.
We are interested in hiring a positive, organized individual to join our team as a Secretarial / Administrative Assistant for our business centers in Chalandri and Marousi, Athens.
Main responsibilities:
- Secretarial support
- Handling of emails and incoming phone calls
- Greeting clients and providing quality customer service
- Scheduling professional meetings, appointments and viewings with clients
- Coordinate daily administrative tasks
- Making office supplies arrangements
- Ensuring good operation of the premises, including but not limited to checking the good cleaning of the space
- Handling new client inquiries, offers, and follow ups
Requirements:
- (Bachelor's) degree in Hospitality, Business Administration, Tourism or a related field is an advantage
- Relevant work experience in front office/customer service is a plus
- Strong communicational skills both in Greek and English
- Great organizational skills, ability to multitask and prioritize daily workload
- Proficiency in MS Office (word, excel)
- Highly motivated team player
Απαραίτητα Προσόντα:
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Α΄ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ/ΣΕΡΒΙΤΟΡΑ a la carte εστιατορίου (MAGMA RESORT 5*)
ZEUS HOTELS ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ Α.Ε.,
Αθήνα
πριν 1 ώρα
Επιθυμούμε να εντάξουμε στο δυναμικό του A LA CARTE εστιατορίου στο ξενοδοχείο μας MAGMA RESORT 5* στη Σαντορίνη: Α΄ Σερβιτόρους / Σερβιτόρες Απαιτούμενα προσόντα και δεξιότητες: Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση Πτυχίο Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν Καλή γνώση αγγλικών (προφορικά) Η καλή γνώση μιας δεύτερης ξένης γλώσσας (γερμανικά, γαλλικά) θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν Ευχάριστη προσωπικότητα...
Maintenance Contract Manager
UNISON FACILITY & HUMAN SOLUTIONS,
Αθήνα
πριν 2 ώρες
Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης , αναζητούμε να εντάξουμε στην Ομάδα μας έναν/μια Maintenance Contract Manager . Αναφέρεται σε : Technical Operations Manager Τόπος εργασίας : Κεντρικά Γραφεία Παιανίας Περιγραφή Εργασίας Παρακολούθηση και υλοποίηση του προγράμματος προληπτικής συντήρησης (διασφάλιση αποτελεσματικής χρήσης εξοπλισμού και υλικών, εποπτεία των εργασιών προσωπικού, έλεγχος και υποβολή μηνιαίων δελτίων απασχόλησης προσωπικού) Διαχείριση και αποκατάσταση βλαβών, καθώς...
Βοηθός Λογιστή/ Accounting Assistant
HOLMES PLACE EAST MED B.V.,
Αθήνα
πριν 2 ώρες
Υπεύθυνος για τα καθημερινά reports: έλεγχος και συμφωνία Τιμολόγηση και έκδοση παραστατικών Υπεύθυνος τήρησης ταμείου Οργάνωση λογιστηρίου Επικοινωνία με προμηθευτές και πελάτες, συμφωνία επί των υπολοίπων και των πληρωμών Συμφωνίες λογαριασμών και εμπορικού/λογιστικής Απαραίτητα Προσόντα: Διετής τουλάχιστον σχετική προϋπηρεσία Γνώσεις φορολογικής νομοθεσίας Άριστη γνώση Η/Υ Πολύ καλή γνώση συστημάτων ERP Άνδρας με εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις Απαραίτητα χαρακτηριστικά: Ομαδικό πνεύμα Οργανωτικές...