Sales and Customer Account Manager (German Language) Athens

Future Horizons Group
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Job Summary: We are seeking a dynamic and motivated Sales and Customer Account Manager fluent in German to join our team. In this role, you will be responsible for managing and expanding our customer accounts, ensuring exceptional service delivery, and driving revenue growth. Your focus will be on understanding customer needs, providing tailored solutions, and fostering long-term relationships.

Key Responsibilities:

  • Develop and maintain strong relationships with existing clients, serving as their primary point of contact.
  • Proactively identify opportunities for upselling and cross-selling the products and services.
  • Collaborate with the sales team to achieve revenue targets and business objectives.
  • Provide product demonstrations and presentations to prospective clients, showcasing the benefits of Adobe solutions.
  • Address customer inquiries and issues promptly, ensuring high levels of customer satisfaction.
  • Stay updated on Adobe products, industry trends, and competitor activities to effectively position our offerings.
  • Prepare and submit accurate sales forecasts, reports, and other administrative tasks as required.


Requirements:

  • Fluency in German and proficiency in English (written and verbal).
  • Proven experience in sales or account management, preferably in the software or technology sector.
  • Strong negotiation and communication skills, with the ability to influence decision-makers.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Bachelors degree in Business Administration, Marketing, or a related field.


Salary & Benefits:

Earn a progressive salary based on experience:

  • 1 year in b2b sales - 1760 euros monthly plus 2 extra salaries on Christmas and Easter
  • Plus a performance bonus (up to 20%),
  • Comprehensive health insurance, and 25 days of annual leave.
  • Contract: Permanent contract
  • Other Allowances: 50 euros meal voucher ticket per month
  • Fully-paid training - 3 weeks
  • Hybrid in Athens


Relocation package:

  • 3 weeks Accommodation in a hotel close to the office
  • up to 300 euros support for the ones moving from abroad (1st payment)
  • legal support with hiring documents


Application Process: If you are passionate about sales, customer satisfaction, and driving business success with Adobe solutions, we encourage you to apply for this exciting opportunity. Please submit your resume and cover letter detailing your relevant experience and why you are interested in joining our team.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Front Office / Reservations Agent - Zakynthos

HotelBrain, Αθήνα
πριν 25 λεπτά
Responsible to provide customer focused service to the Guests, ensuring their stay will become an unforgettable experience. Qualifications Degree in Hospitality/ Tourism. 2-3 years minimum experience as a Front Office employee  Knowledge of hotel reservations basic procedures Excellent command of both English and Greek language is essential. Very good knowledge of a second foreign language will be considered as an...

Στελέχη Πωλήσεων

Ανατομικό, Αθήνα
πριν 55 λεπτά
Εμπορική εταιρεία με πολυετή παρουσία στο χώρο και εξειδίκευση σε καθίσματα γραφείου, ζητά να εντάξει στο δυναμικό της στελέχη πωλήσεων (άντρες/γυναίκες). Αρμοδιότητες: Παροχή ποιοτικής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών (B2B, B2C), πριν και μετά την πώληση. Ανάλυση αναγκών, παρουσίαση προϊόντων, σύνταξη προσφορών. Απ΄ ευθείας πωλήσεις/τιμολόγηση εντός των καταστημάτων της εταιρίας. Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα στο σχεδιασμό και υλοποίηση πλάνων ανάπτυξης...

Store Assistant

ευβιότοποι | Συνέργια Α.Ε., Αθήνα
πριν 55 λεπτά
Οι ευβιότοποι είναι μία καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής με εξειδίκευση στο βιολογικό  κρέας. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης της ομάδας αναζητούμε βοηθό καταστήματος στο κατάστημα της Ν. Ερυθραίας. Κύριες Αρμοδιότητες: Καθημερινή εξυπηρέτηση πελατών, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης παραπόνων και επιστροφών. Ημερήσια καταμέτρηση και τήρηση ταμείου. Διαχείριση του καταστήματος και διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις διαδικασίες της εταιρείας και την ισχύουσα νομοθεσία (π.χ. έλεγχοι...