Supply Chain Processes Specialist

AB VASSILOPOULOS
Πλήρης απασχόληση
Μάνδρα

Job’s Purpose


Supply Chain Processes Specialist is a member of the Logistics New Development Team responsible for the renewal, maintenance, and development of AB Vassilopoulos’ internal Supply Chain processes, contributing to the ongoing modernization of the company’s efficiency and effectiveness.

We are looking for a talented person, with strong analytical skills who want to be part of an amazing team and involved in organizing the “next day” in AB supply chain. A professional that is willing to grow in the fast-moving food retail business sector.


What you will focus on

  • In-depth knowledge and understanding of internal Supply Chain processes (Warehouse, Distribution, Forecasting & Replenishment (F&R), and loading assets processes).
  • Set priorities to refresh and continuously improve individual processes (e.g., based on audits, effectiveness checks).
  • Develop and enhance existing processes; design new processes as needed.
  • Maintain and further develop the tools used for storing these processes ( plan, implement, and track new methods and tools to improve the workflow).
  • Systematically review and monitor how effectively processes are followed and how they perform.
  • Collaborate with various teams and other departments of the Ahold Delhaize group to achieve shared objectives.


Who we are looking for

  • Bachelor’s Degree in Business Administration, Logistics, Supply Chain Management, or a related field.
  • A Master’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, or Operations Management will be considered as a plus.
  • Minimum 2 - 4 years in Supply Chain -related roles (e.g., Logistics, Distribution, Operations) or process documentation.
  • Excellent command of English language both written and spoken.
  • ERP / Supply Chain Software Knowledge: Familiarity with SAP, WMS, TMS, or similar systems.
  • Advanced MS Office.
  • Ability to use additional software or AI tools, related to the subject, will be considered as a plus.


Your Value

  • Excellent analytical, problem-solving and documentation skills (Ability to analyze data, interpret results, and support strategic decision-making)
  • Communication skills -Comfortable in acting as a point of contact; explaining complicated methods and data to non-technical colleagues/Business.
  • Project Management skills.
  • Flexibility & Adaptability (Willingness to operate in a rapidly changing environment that requires agile decision-making).
  • Ability to work independently and as a strong team player.
  • Flexibility & Adaptability: Willingness to operate in a rapidly changing environment that requires agile decision-making.



Start your retail journey and live our values of care, teamwork, humor, integrity and courage


We care for you

  • A safe and healthy workplace and a friendly environment which respects each employee’s individuality and personality
  • Hybrid way of Working
  • Free lunch break in our restaurant
  • Free parking
  • Lifelong learning and development
  • Wellbeing Program


A place where everyone belongs

We strive to be a better place to work where our people reflect the markets we serve, where their voices are heard and valued, they find purpose in their work, and can grow and contribute to their fullest. We are an equal opportunity employer, and all applicants/employees will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, national origin, disability status, or any other characteristic protected by law.

Certified by Diversity Charter Greece and SHARE Equality Label





We Give the Best of our Self to make the Best in People’s Lives

#giaolaosanoiazesai



All applications are treated with utmost confidentiality


Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Πωλητής Ανταλλακτικών -Μάνδρα

SFAKIANAKIS GROUP, Μάνδρα
πριν 1 εβδομάδα
H ERGOTRAK , μέλος του Ομίλου Σφακιανάκη, αντιπρόσωπος και διανομέας βαρέων οχημάτων, μηχανημάτων και βιομηχανικού εξοπλισμού, αναζητά νέο μέλος για την ομάδα της στην περιοχή της Μάνδρας (πλησίον προαστιακού): Πωλητής Ανταλλακτικών Βασικές αρμοδιότητες: •Προώθηση και πώληση των προϊόντων της εταιρίας •Διατήρηση και ανάπτυξη πελατολογίου •Προετοιμασία και διαπραγμάτευση τεχνικών και οικονομικών προσφορών Απαραίτητα Προσόντα: Προφίλ υποψηφίου: •Πτυχίο IEK / ΤΕΙ /...

Βοηθός Αποθήκης - Picker

VERNILAC, Μάνδρα
πριν 1 εβδομάδα
Η ΒΕΡΝΙΛΑΚ Ελληνική Βιομηχανία Βερνικιών - Χρωμάτων , με έδρα τη Μάνδρα Αττικής , αναζητά να προσλάβει υπαλλήλους για την αποθήκη/ pickers. Πενθήμερη εργασία (Δευτέρα - Παρασκευή), ωράριο 7:00-15:30. Αρμοδιότητες: Φόρτωση / εκφόρτωση εμπορευμάτων Προετοιμασία Παραγγελιών (picking) Έλεγχος αποθεμάτων Τακτοποίηση - Οργάνωση αποθήκης Απαραίτητα Προσόντα: Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία σε οργανωμένη αποθήκη και διαδικασίες logistics, επιθυμητή. Ευελιξία ωραρίου Γνώση χειρισμού υπολογιστή...

Χειριστής Κλαρκ

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΒΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΧΑΤΖΗΕΛΕΝΗ ΑΒΕΕ, Μάνδρα
πριν 2 εβδομάδες
Χειριστής κλαρκ ζητείται από βαριά βιομηχανία επιμεταλλώσεων με έδρα στην Μάνδρα Αττικής. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2105557777 / 6976644009 Απαραίτητα Προσόντα: Ευγένεια και επαγγελματισμός Η προϋπηρεσία δεν είναι απαραίτητη Παροχές: