Beauty Advisors/ Σύμβουλοι Ομορφιάς (Θεσσαλονίκη)
PIERRE FABRE ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
Πλήρης απασχόλησηΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ;
Στην Pierre Fabre, αναπτύσσουμε νέους τρόπους φροντίδας. Για 60 χρόνια, καινοτομούμε αδιάκοπα για να φροντίζουμε όλους. Αναπτύσσουμε τα προϊόντα του αύριο με τις ανεξάντλητες πηγές της φαντασίας μας. Η διπλή μας εξειδίκευση στα φαρμακευτικά και δερμοκαλλυντικά προϊόντα μας βοηθά να προσφέρουμε μια ολιστική προσέγγιση στη φροντίδα, την πρόληψη, τη θεραπεία και την υποστήριξη. Χάρη στην πεποίθηση και την αποφασιστικότητά μας, χρησιμοποιούμε βιώσιμη καινοτομία προς όφελος της Φύσης και των Ανθρώπων. Η οικο-κοινωνική μας δέσμευση έχει βραβευτεί από την AFNOR Certification.
Στην Pierre Fabre, η δέσμευσή μας επεκτείνεται στην ενίσχυση της ομορφιάς και της υγείας και στην ανάπτυξη της ευεξίας σε κάθε στάδιο της ζωής. Η δέσμευσή μας για αριστεία αντικατοπτρίζεται στις δερμοκαλλυντικές μας μάρκες προϊόντων περιποίησης δέρματος και μαλλιών (Avène, Ducray, A-Derma, Klorane, René Furterer), καθώς και στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας μας (στοματική φροντίδα), που είναι αξιόπιστα και συνιστώνται από επαγγελματίες υγείας.
Αναζητούμε Συμβούλους Ομορφιάς, για πλήρη απασχόληση σε σημεία πώλησης της Θεσσαλονίκης.
- ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ
- Παροχή υπηρεσιών και συμβουλών ομορφιάς για τη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εμπειρίας πελάτη
- Αύξηση των πωλήσεων προτείνοντας ολοκληρωμένες ρουτίνες για να βοηθήσετε τον καταναλωτή να κάνει την καλύτερη επιλογή με πολύ καλή γνώση των προϊόντων
- Διενέργεια συμβουλευτικών συνεδριών για τον προσδιορισμό των αναγκών και των προτιμήσεων του καταναλωτή
- Πρόταση μιας ειδικής προσφοράς και συμβουλών στον καταναλωτή με την καθιέρωση μιας ισχυρής και προσωπικής σχέσης
- Αύξηση των πωλήσεων σε υπάρχοντες καταναλωτές και προσέλκυση νέων καταναλωτών
- Συλλογή δεδομένων καταναλωτών για την παρακολούθηση θεραπειών και ρουτινών ομορφιάς
- Οργάνωση / Συμμετοχή σε εκδηλώσεις με καταναλωτές
- Πρόταση προγράμματος πιστότητας (loyalty program)
- Δημιουργία ισχυρής και επαγγελματικής σχέσης με το προσωπικό του σημείου πώλησης
- Συμβολή στη συνέργεια της ομάδας PF και ενημέρωσή τους για τις ανάγκες και τα ζητήματα του σημείου πώλησης, αν είναι απαραίτητο
- Εξασφάλιση feedback από το πεδίο (παράπονα πελατών ή ζητήματα, χρήσιμες πληροφορίες για τον ανταγωνισμό, πελάτες ή όλα τα άλλα σημαντικά γεγονότα που συμβαίνουν στο σημείο πώλησης)
- Διεξαγωγή Flash Trainings (Προϊόντα/σειρές & Ρουτίνες Πώλησης)
- Διατήρηση της ποιότητας των offline σημείων πώλησης, εξασφάλιση της διαθεσιμότητας των προϊόντων στο ράφι και εφαρμογή ενεργειών merchandising για τη βελτίωση της ορατότητας της μάρκας.
- Συμπλήρωση ημερήσιας αναφοράς (daily report) με τις δραστηριότητες που εκτελέστηκαν
2. ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Επίπεδο εκπαίδευσης και εμπειρίας
- Απαραίτητη τουλάχιστον η δευτεροβάθμια εκπαίδευση
- Προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοια θέση θα εκτιμηθεί (ιδανικά σε μάρκες καλλυντικών)
- Γνώση αγγλικής γλώσσας, θα θεωρηθεί ως πλεονέκτημα
Γνώσεις/Δεξιότητες
- Commercial / Εμπορικό mindset
- Τεχνικές πωλήσεων και κατάλληλη προσέγγιση των καταναλωτών
- Ικανότητα χρήσης ψηφιακών εργαλείων
- Βασικές έννοιες merchandising
- Πειθώ και άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ενσυναίσθηση & open-minded προσέγγιση
- Προσανατολισμός στα αποτελέσματα και εστίαση στον πελάτη
- Ομαδικότητα και συνεργασία
- Πειθαρχία και προσαρμοστικότητα
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό