Υπεύθυνος κρατήσεων (Reservation Manager)

LAVISH ESTATE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Κύρια καθήκοντα και αρμοδιότητες:

  • Επίβλεψη του λογισμικού κρατήσεων του ξενοδοχείου και των συστημάτων για τη διασφάλιση της ορθότητας των κρατήσεων, ακυρώσεων και επιβεβαιώσεων.
  • Δημιουργία και καλλιέργεια σχέσεων με OTAs, τοπικά και διεθνή πρακτορεία, εταιρικούς πελάτες.
  • Αντιμετώπιση ερωτήσεων πελατών και επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με κρατήσεις, προσφέροντας εξαιρετική εξυπηρέτηση στους επισκέπτες πριν από τη διαμονή τους.
  • Καθορίζει, σε συνεργασία με τον Διευθυντή του ξενοδοχείου, την τιμολογιακή στρατηγική, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές και μεγιστοποιώντας τα έσοδα, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα πληρότητας.
  • Καθημερινή παρακολούθηση και προσαρμογή όπου και όταν χρειάζεται των τιμών του ξενοδοχείου σε όλα τα συστήματα πωλήσεων, website, Booking, Expedia, κλπ.
  • Παρακολούθηση της διαθεσιμότητας δωματίων και διαχείριση της για την βελτιστοποίηση της πληρότητας, συμπεριλαμβανομένης της προσαρμογής κρατήσεων βάσει ζήτησης και τάσεων της αγοράς.
  • Διαχείριση κρατήσεων groups και ειδικών αιτημάτων, σε συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα.
  • Δημιουργία και ανάλυση αναφορών σχετικά με κρατήσεις, ποσοστά πληρότητας και τάσεις πελατών, παρουσίαση συμπερασμάτων στη διοίκηση.
  • Συνεργάζεται στενά με το τμήμα Υποδοχής, μάρκετινγκ και πωλήσεων για την ευθυγράμμιση στρατηγικών και τη διασφάλιση της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης των πελατών.
  • Αναπτύσσει προωθητικά πακέτα για την προσέλκυση επισκεπτών και την ενθάρρυνση άμεσων κρατήσεων.
  • Δημιουργία ισχυρών σχέσεων με συχνούς επισκέπτες και μέλη προγράμματος πιστότητας (Loyalty), εξασφαλίζοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και ειδικές διευθετήσεις.
  • Άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση υπεράριθμων κρατήσεων (overbooking) και παραπόνων πελατών.
  • Διασφάλιση ότι οι πρακτικές κρατήσεων συμμορφώνονται με τις πολιτικές, διαδικασίες και κανονισμούς του ξενοδοχείου.
  • Ενημέρωση σχετικά με τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις τάσεις της αγοράς για τη βελτίωση των διαδικασιών και των συστημάτων κρατήσεων και την ενίσχυση των εμπειριών των επισκεπτών.
  • Συλλογή και αξιοποίηση της ανατροφοδότησης (feedback) από τους επισκέπτες για τη βελτίωση των διαδικασιών κρατήσεων και της συνολικής ποιότητας υπηρεσιών.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο Hospitality/Tourism Management ή άλλο αντίστοιχο.
  • Προϋπηρεσία 3-5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση σε αστικά ξενοδοχεία 4* - 5*, κατά προτίμηση branded.
  • Άριστη χρήση ξενοδοχειακών προγραμμάτων (Property Management Systems), συστημάτων channel managers, καθώς και άριστη γνώση των εφαρμογών Microsoft 365 (word, excel PowerPoint, κλπ.). Γνώση του PMS Opera απαραίτητη.
  • Γνώση προγραμμάτων Revenue Management Systems (RMS) θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
  • Άριστη γνώστη της λειτουργίας των ΟΤΑs, Booking, Expedia, Airbnb, κλπ. Προσφορές, πακέτα, ενέργειες προβολής.
  • Αντίληψη των τάσεων της αγοράς, των ανταγωνιστών, των στρατηγικών τιμολόγησης.
  • Ικανότητα να αναπτύσσει και να εφαρμόζει τιμολογιακές πολιτικές, rate plans.
  • Άριστη γραπτή και προφορική ικανότητα επικοινωνίας για τη συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα.
  • Γλώσσες: Άριστη γνώση της Ελληνικής και την Αγγλικής γλώσσας (γραπτή και ομιλούμενη). Γνώση άλλων γλωσσών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

Main duties and responsibilities:

  • Oversee the hotel’s reservation software and systems to ensure accurate bookings, cancellations, and confirmations.
  • Establish and maintain relationships with major OTAs, local and international Travel Agents and corporate accounts.
  • Address customer inquiries and resolve issues related to reservations, providing exceptional service to guests before their stay.
  • Establish, in coordination with the Hotel Manager, pricing strategies for rooms, ensuring competitive rates and maximizing revenue while maintaining occupancy levels.
  • Monitor room availability and manage inventory levels to optimize occupancy, including adjusting reservations based on demand and market trends.
  • Manage group bookings and special requests, coordinating logistics with multiple departments.
  • Generate and analyze reports related to reservations, occupancy rates, and customer trends, presenting findings to upper management.
  • Monitor and analyze competitors’ pricing strategy and adjust accordingly hotel’s room rates.
  • Daily monitoring and adjustment if needed of the hotel's prices in all sales systems, website, Booking, Expedia, etc.
  • Work closely with front office, marketing, and sales departments to align strategies and ensure seamless guest experiences.
  • Assist in developing marketing strategies and promotional packages to attract guests and encourage direct bookings.
  • Foster strong relationships with frequent guests and loyalty program members, ensuring personalized service and special accommodations.
  • Address booking conflicts, overbookings, and guest complaints promptly and effectively.
  • Ensure all reservations practices comply with hotel policies, procedures, and regulations.
  • Stay updated on industry technologies and trends to improve reservation processes and enhance guest experiences.
  • Gather and utilize guest feedback to improve reservation processes and overall service quality.

Qualifications

  • Degree in Hospitality management or another equivalent.
  • 3-5 years of experience on 4* or 5* city hotels, preferably branded.
  • Familiar with property management systems, and computer skills (Microsoft 365 platform). Knowledge of Opera PMS is a must.
  • Experience with revenue management software and systems will be an asset.
  • Excellent knowledge of the operation of OTAs, Booking, Expedia, Airbnb, etc. Offers, packages, marketing actions.
  • Understanding of market dynamics, pricing strategies, and competitive analysis.
  • Ability to develop and implement effective pricing strategies, rate plans.
  • Excellent verbal and written communication skills to collaborate with other departments.
  • Language. Proficiency in both Greek and English (written and spoken). Knowledge of other languages will be considered as an advantage.

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Sous Maître

Cactus Hotels, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Τα Cactus Hotels , ένας κορυφαίος όμιλος φιλοξενίας στην Σταλίδα, Κρήτη, αναζητούν Sous Maître για την ενίσχυση της ομάδας των εστιατορίων τους. Αν διαθέτετε εμπειρία και πάθος για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, σας προσκαλούμε να υποβάλετε την αίτησή σας! Αρμοδιότητες: Υποστήριξη του Maître στην καθημερινή λειτουργία των εστιατορίων Οργάνωση και επίβλεψη της ομάδας εξυπηρέτησης Διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών και...

Υπάλληλος Τμήματος Λογιστηρίου - Βοηθός Λογιστή

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Εισαγωγική Ανώνυμη Εμπορική Εταιρεία Ανταλλακτικών Φορτηγών - Λεωφορείων ζητάει για άμεση πρόσληψη Υπάλληλο για το τμήμα Λογιστηρίου / Βοηθό Λογιστή. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης (ωράριο 8πμ - 5μμ). Αρμοδιότητες: Λογιστικές εγγραφές - καταχωρίσεις μηχανογραφημένης λογιστικής-κύκλωμα εισαγωγών σε ERP Soft1 Συμφωνίες τραπεζικών λογαριασμών - πιστωτικών καρτών - προμηθευτών Συμμετοχή στις εργασίες προετοιμασίας μηνιαίων φορολογικών υποχρεώσεων (ΦΠΑ, VIES, ΙΝΤRASTAT, MYDATA, ΦΜΥ) Δημιουργία...

Business Advisor

ACTIONLINE, Αθήνα
πριν 6 ώρες
Η Actionline , αξιόπιστη δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό της Vodafone , κορυφαίας πολυεθνικής εταιρείας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, Business Advisors σε Αττική και Επαρχία. Αν είσαι Φιλόδοξος, Επικοινωνιακός, Αποφασιστικός, Μεθοδικός και με όρεξη για δουλειά τότε έχεις την ευκαιρία να γίνεις μέλος της μεγαλύτερης ομάδας Β2Β πωλήσεων στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, δίνεις έμφαση στη παροχή...