AMOH | HR Administrator
Wavemaker Hospitality
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Amoh, a Luxury Collection Resort, Rhodes by Marriott, operated by Wavemaker Hospitality (Atlantica Hotel Management), is a luxurious resort situated on a private peninsula in Rhodes, near the ancient Lindos. Amoh offers a unique working environment for professionals eager to grow and contribute to delivering exceptional high-standard experiences. Become part of the Amoh Rhodes team.
An HR Administrator is responsible for managing various human resources functions to ensure the smooth operation of the hotel staff.
Responsibilities
- Post job advertisements and manage the recruitment process.
- Screen and interview candidates.
- Conduct orientation sessions for new hires and facilitate the onboarding process.
- Coordinate training programs and professional development opportunities for staff.
- Track employee progress and effectiveness of training initiatives.
- Maintain and update employee records, including personal information, job history, and performance evaluations.
- Facilitate communication between management and staff.
- Ensure compliance with hotel policies and legal regulations.
- Assist in developing and implementing HR policies and procedures.
- Support the performance review process.
- Help develop performance improvement plans and provide feedback to employees.
- Handle HR-related administrative tasks such as filing, correspondence, and scheduling.
- Assist in organizing staff events and activities.
- Be in charge of staff accommodation and employee allocation
Requirements
- Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Previous experience of 2 years in HR, preferably in the hospitality industry.
- Strong verbal communication skills to interact effectively with staff, and management.
- Ability to adapt to a dynamic and fast-paced environment.
- Fluent in English
- Ability to collaborate and work effectively with other team members.
- Knowledge of food safety and health regulations to ensure a clean and safe dining environment.
- Knowledge of labor laws and regulations.
Benefits
- Competitive salary and other benefits (as per local legislation)
- Advanced opportunities for professional growth
- Accommodation (if necessary) and board
- Participation in educational programs
- Diverse and multicultural environments
- Professional skills development
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ (Αττική)
ΜΕΪΔΑΝΗΣ,
Αθήνα
πριν 3 ώρες
Στη ΜΕΪΔΑΝΗΣ μετράμε ήδη 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εμπορία και διανομή ηλεκτρολογικού υλικού και φωτισμού και έχουμε αναπτύξει πανελλαδικά ένα δίκτυο 32 σύγχρονων καταστημάτων, με στόχο να παρέχουμε σε επαγγελματίες και καταναλωτές λύσεις ποιότητας και υψηλής προστιθέμενης αξίας. Στο πλαίσιο της δυναμικής μας ανάπτυξης, αναζητούμε: ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ για τα καταστήματά μας στην Αττική . Ο Σύμβουλος Πωλήσεων...
ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΣ
DIL FASHION GROUP,
Αθήνα
πριν 5 ώρες
Ο Όμιλος DiL Fashion Group, ο οποίος κατέχει ηγετική θέση στον χώρο της γυναικείας ένδυσης εκπροσωπώντας τις επωνυμίες του MaxMara Fashion Group και της ESCADA, με 140 εργαζόμενους και ένα δίκτυο με περισσότερα από 20 σημεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής του επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό του, σε ένα από τα καταστήματα, στο κέντρο...
Βοηθός Αποθηκάριου
LINEASTROM,
Αθήνα
πριν 5 ώρες
Η Εταιρεία στρωμάτων Linea Strom με έδρα στις Αχαρναί, ζητά βοηθό αποθηκάριου με εμπειρία σε φορτώσεις - εκφορτώσεις & Εργάτη για το τμήμα παραγωγής. Επιθυμητή η κατοχή διπλώματος οδήγησης ΄Β ή ΄Γ κατηγορίας. Επιθυμητή η γνώση χειρισμού κλάρκ. Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές: