Front Office Manager

Avaton Luxury Villas Resort - Relais & Châteaux
Πλήρης απασχόληση
Χαλκιδική

Avaton Luxury Beach Resort - Relais & Chateaux (www.avaton.com) is seeking an experienced and dynamic Front Office Manager to oversee our front desk operations.

As the Front Office Manager at Avaton Luxury Beach Resort, you will be responsible for ensuring the smooth and efficient operation of the front desk department. You will supervise and train front desk staff, handle guest inquiries and complaints, and ensure a high level of guest satisfaction. Your exceptional organizational and leadership skills will contribute to the overall success of the resort.

Responsibilities:

  • Manage and supervise the front desk team, including scheduling, training, and performance evaluation
  • Oversee the check-in and check-out procedures, ensuring accuracy and efficiency
  • Handle guest inquiries, requests, and complaints, providing prompt and effective resolutions
  • Maintain accurate records of guest information and financial transactions
  • Coordinate with other departments to ensure guest needs and preferences are met
  • Create and implement front desk policies and procedures to improve guest service and efficiency
  • Monitor front desk operations to ensure compliance with company standards and policies
  • Implement and maintain guest satisfaction programs or initiatives
  • Handle financial transactions, including cash handling and credit card processing

Απαραίτητα Προσόντα:

Requirements:

  • Previous experience as a Front Office Manager or similar role in a luxury hotel or resort
  • Demonstrated leadership and team management skills
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Excellent problem-solving and decision-making abilities
  • Proficiency in hotel management software and Microsoft Office applications
  • Solid understanding of front desk operations and procedures
  • Ability to multitask and prioritize in a fast-paced environment
  • Attention to detail and accuracy
  • Fluency in English, both written and spoken. Knowledge of additional languages is a plus
  • Flexible schedule, including the ability to work evenings, weekends, and holidays

Παροχές:

Benefits:

  • Complimentary employee stay (new build apartment)
  • Complimentary meals whilst on duty
  • Complimentary employee transportation
  • Internal and external development opportunities
  • Competitive salary
  • Excellent working conditions and environment
  • Opportunities to grow and develop as a hospitality professional
  • Training seminars conducted by hospitality experts
  • Option to work in other Relais & Chateaux properties around the world
  • PMS - Complimentary Protel software training and hospitality lessons worth 375 euros
  • Tips & Bonuses that could reach up to 400-500 euros/month

You can also apply here: https://apply.workable.com/avaton-relais-chateaux/j/C6F6CD30C2/apply/

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Service

SEACOAST HALKIDIKI RESORT, Χαλκιδική
πριν 1 μέρα
Το Sea Coast Resort αναζητά για την νέα καλοκαιρινή σεζόν Α και Β σερβιτορους/σερβιτορες, για την εξυπηρετηση των επισιτιστικων τμηματων του ξενοδοχειου. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας​ Δεξιότητες & Ικανότητες Ευγένεια και φιλική διάθεση Αντιληπτική ικανότητα, ευστροφία Ικανότητα εργασίας υπό πίεση Συνέπεια και επαγγελματισμός Δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες Πνεύμα συνεργασίας & ομαδικότητα Δυναμικός...

Guest Relations Officer

PORTES THEROS NEA AKTH PORTES A.E, Χαλκιδική
πριν 5 μέρες
Η Ομάδα Ξενοδοχείων Portes , ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους οργανισμούς φιλοξενίας στη Χαλκιδική, εγκαινιάζει το νέο της 5 αστέρων ξενοδοχείο, " Portes Theros ". Στο πλαίσιο της ανάπτυξής μας, αναζητούμε έναν/μία Guest Relations Officer , που θα συμβάλει στη δημιουργία μοναδικών και εξατομικευμένων εμπειριών φιλοξενίας για τους επισκέπτες μας. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο...

Υπάλληλος Υποδοχής _ Ergon Beach House

ERGON FOODS, Χαλκιδική
πριν 1 εβδομάδα
Η ERGON είναι μια αναπτυσσόμενη εταιρεία στον χώρο της εστίασης και της φιλοξενίας με πάνω από 25 καταστήματα σε περισσότερες από 4 χώρες παγκοσμίως. Στην ERGON ψάχνουμε για ενθουσιώδεις και γεμάτους όρεξη ανθρώπους για να στελεχώσουν την ομάδα μας. Αυτή τη στιγμή αναζητούμε: Υπάλληλο Υποδοχής για το κατάστημά μας ERGON Beach House, για το τμήμα της παραλίας. Τοποθεσία: Νικήτη, Χαλκιδική...