Υποδιευθυντής/τρια Καταστήματος
ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΕ
Πλήρης απασχόληση
Κέρκυρα
Η αλυσίδα Super Market Κρητικός Α.Ε., δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου σε όλη την Ελλάδα, επιθυμεί να προσλάβει για το κατάστημα στην Κέρκυρα Υποδιευθυντή/τρια Καταστήματος
Βασικές αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση της εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας του καταστήματος
• Έλεγχος της τήρησης και εφαρμογής των διαδικασιών σύμφωνα με την πολιτική της εταιρίας
• Διαρκής παρακολούθηση των πωλήσεων και ενεργή συμμετοχή στην επίτευξη των στόχων του καταστήματος
• Διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών συμβάλλοντας στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές
• Διαχείριση και συντονισμός των καθημερινών λειτουργιών του καταστήματος (παραγγελίες, παραλαβές, διαθεσιμότητα κ.ά.)
• Επίβλεψη, καθοδήγηση και έμπνευση των εργαζομένων με στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα και απόδοσή τους
• Ενεργή συμμετοχή στην γενικότερη εικόνα του καταστήματος και την προβολή της εταιρικής ταυτότητας
• Προϋπηρεσία στο χώρο του λιανεμπορίου και ικανότητα ανάπτυξης πωλήσεων και επίτευξης στόχων
• Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Οργανωτικές και ηγετικές δεξιότητες
• Εμπειρία σε διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε καταστήματα λιανικής
• Ανεπτυγμένες ικανότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
• Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και επίλυση προβλημάτων
• Ικανότητες οργάνωσης και προγραμματισμού
• Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
• Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης
• Πριμ επίτευξης στόχων
• Συνεχή εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρία
Βασικές αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση της εύρυθμης και αποτελεσματικής λειτουργίας του καταστήματος
• Έλεγχος της τήρησης και εφαρμογής των διαδικασιών σύμφωνα με την πολιτική της εταιρίας
• Διαρκής παρακολούθηση των πωλήσεων και ενεργή συμμετοχή στην επίτευξη των στόχων του καταστήματος
• Διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών συμβάλλοντας στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές
• Διαχείριση και συντονισμός των καθημερινών λειτουργιών του καταστήματος (παραγγελίες, παραλαβές, διαθεσιμότητα κ.ά.)
• Επίβλεψη, καθοδήγηση και έμπνευση των εργαζομένων με στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα και απόδοσή τους
• Ενεργή συμμετοχή στην γενικότερη εικόνα του καταστήματος και την προβολή της εταιρικής ταυτότητας
Απαραίτητα Προσόντα:
• Απολυτήριο λυκείου, πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ επιθυμητό• Προϋπηρεσία στο χώρο του λιανεμπορίου και ικανότητα ανάπτυξης πωλήσεων και επίτευξης στόχων
• Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Οργανωτικές και ηγετικές δεξιότητες
• Εμπειρία σε διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε καταστήματα λιανικής
• Ανεπτυγμένες ικανότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
• Ανάπτυξη πρωτοβουλιών και επίλυση προβλημάτων
• Ικανότητες οργάνωσης και προγραμματισμού
• Πολύ καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψηφίους
Παροχές:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές• Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης
• Πριμ επίτευξης στόχων
• Συνεχή εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρία
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Ηead Waiter
UWORC,
Κέρκυρα
πριν 1 μέρα
Are you friendly, outgoing, passionate, and able to relocate? On behalf of our client, a boutique resort nestled in the heart of Corfu, we are seeking a Head Waiter to join and lead a dynamic team. The ideal candidate should possess strong leadership and organizational skills, a passion for delivering exceptional service, and the ability to oversee and elevate the...
Σερβιτόρος & Βοηθοί Σερβιτόρου
ORA RESTAURANT CORFU,
Κέρκυρα
πριν 2 μέρες
Το Εστιατόριο Ora Corfu, στην Παλιά Πόλη της Κέρκυρας ζητά Σερβιτόρο & Βοηθό για εποχιακή απασχόληση - από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο. Αρμοδιότητες Προετοιμασία τραπεζιών, τοποθετώντας τραπεζομάντηλα, μαχαιροπίρουνα και ποτήρια Παρουσίαση του μενού και παροχή λεπτομερών πληροφοριών, εφόσον ζητηθούν (π.χ., σχετικά με τις μερίδες, τα υλικά ή πιθανές τροφικές αλλεργίες) Λήψη ακριβούς παραγγελίας φαγητού και ποτών, χρησιμοποιώντας λογισμικό παραγγελιοληψίας POS Διαβίβαση...
Σερβιτόρος / Σερβιτόρα
INAS DELI CAFE,
Κέρκυρα
πριν 1 εβδομάδα
Ζητείται υπάλληλος για το service σε cafe-εστιατόριο στον Αρίλλα Κέρκυρας . Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση αγγλικών Επιθυμητή η γνώση γερμανικών Εμπειρία Ευχάριστη διάθεση - παρουσία Ευγένεια, υπευθυνότητα Παροχές: Πλήρης ασφάλιση Πλήρης εξάμηνη απασχόληση Διαμονή Ημιδιατροφή Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας Πολύ καλές αποδοχές,ανάλογες προσόντων -ικανοτήτων.