Administration Support
BREAK EVEN ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
Πλήρης απασχόλησηΗ εταιρεία Break Even Consulting αποτελεί μια κορυφαία τεχνική μελετητική – συμβουλευτική Εταιρεία, γνωστή για την ικανότητά της να δίνει λύσεις σε σύνθετα προβλήματα, μέσω της μεταφοράς γνώσης και τεχνολογίας σε ένα ευρύ πεδίο εφαρμογής.
Συγκριτικό της πλεονέκτημα είναι η πολυετής εμπειρία των στελεχών της στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε τομείς αιχμής του ελληνικού παραγωγικού οικοσυστήματος, καθώς και η υψηλή κατάρτιση και προσήλωσή τους σε μια εύρωστη διεπιστημονικότητα.
Οι μελετητικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει απαντούν στις ανάγκες των πελατών της, εφαρμόζοντας μια ολιστική προσέγγιση, η οποία εκκινεί από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων, έως τη διαχείριση και την ένταξή τους σε εθνικά και ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία.
Αρμοδιότητες:
- Απαντά και ανακατευθύνει τηλεφωνικές κλήσεις
- Οργανώνει και προγραμματίζει ραντεβού
- Προγραμματίζει συναντήσεις και κρατάει λεπτομερείς σημειώσεις
- Συντάσσει και διανέμει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σημειώματα αλληλογραφίας, επιστολές και φόρμες
- Βοηθά στην εκπόνηση τακτικών εκθέσεων
- Αναπτύσσει και διατηρεί ένα σύστημα αρχειοθέτησης
- Ενημερώνει και διατηρεί τις πολιτικές και τις διαδικασίες γραφείου
- Παραγγέλνει είδη γραφείου και κάνει έρευνα για νέες συμφωνίες και προμηθευτές
- Τηρεί καταλόγους επαφών
- Κανονίζει τα ταξίδια
- Υποβάλλει και εναρμονίζει τις εκθέσεις δαπανών
- Παρέχει γενική υποστήριξη στους επισκέπτες
- Ενεργεί ως σημείο επαφής για εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες
- Συνεργάζεται με εκτελεστικούς και ανώτερους διοικητικούς βοηθούς για να διαχειριστεί αιτήματα και ερωτήματα από τα ανώτερα στελέχη
Απαραίτητα Προσόντα:
- Αποδεδειγμένη εμπειρία ως Administrative Assistant, Virtual Assistant ή διοικητικός βοηθός γραφείου
- Γνώση συστημάτων και διαδικασιών διαχείρισης γραφείου
- Βασικές γνώσεις εξοπλισμού γραφείου, όπως εκτυπωτές και συσκευές φαξ
- Άριστη γνώση MS Office (ειδικότερα MS Excel και MS PowerPoint)
- Εξαιρετικές δεξιότητες διαχείρισης χρόνου και ικανότητα αξιολόγησης της προτεραιότητας εργασιών
- Προσοχή στη λεπτομέρεια και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
- Καλές οργανωτικές δεξιότητες με δυνατότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών
- Απολυτήριο λυκείου, επιπλέον προσόντα ως Administrative Assistant ή γραμματέας είναι πλεονέκτημα
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογο των χρόνων εμπειρίας.
- Ομαδικό Ασφαλιστήριο
- Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη
- Δυνατότητα απόκτησης εμπειρίας σε ευρύ φάσμα έργων
- Σταθερό, ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητες εξέλιξης
- Φιλική εργασιακή ατμόσφαιρα
- Παροχή εξόδων μετακίνησης σε περίπτωση επαγγελματικών ταξιδιών
Σε περίπτωση που θεωρείς ότι η παραπάνω θέση σου ταιριάζει, τότε περιμένουμε την αίτησή σου!
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό