ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ (ΑΤΤΙΚΗ)

ORCHESTRA HELLAS AE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή θέσης εργασίας:



  • Συντονισμός της ομάδας και παρακίνηση αυτής

  • Συνεργασία με τον Area Manager και με το τμήμα ΗR της εταιρίας

  • Συνεργασία και εφαρμογή των κανόνων του Visual Merchandising της εταιρίας

  • Καθημερινός έλεγχος των πωλήσεων και των αποθεμάτων του καταστήματος

  • Καθημερινός έλεγχος του καταστήματος με βάση τα πρότυπα της εταιρείας

  • Οργάνωση και έλεγχος του ταμείου

  • Δημιουργία εβδομαδιαίου προγράμματος

  • Έγκαιρη αναγνώριση και επίλυση προβλημάτων

  • Παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης στον πελάτη

  • Τακτοποίηση προϊόντων και συμμετοχή στη διατήρηση οργανωμένου καταστήματος

  • Παραλαβές εμπορευμάτων


Απαιτούμενα προσόντα:



  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης ομάδας

  • Προηγούμενη εμπειρία στο χώρο της παιδικής ένδυσης θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

  • Άνεση στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση πελατών

  • Ευγένεια και προθυμία

  • Οργάνωση και συνέπεια

  • Δυνατότητα εργασίας σε ευέλικτο ωράριο ανάλογα με τις ανάγκες του καταστήματος


Η εταιρία προσφέρει:



  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο περιβάλλον

  • Ανταγωνιστικό σχήμα αποδοχών αναλόγως προσόντων

  • Bonus παραγωγικότητας βάσει επίτευξης στόχου

  • Έκπτωση προσωπικού στα προϊόντα ΟRCHESTRA

  • Διαρκή εκπαίδευση και ευκαιρίες εξέλιξης

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ERP Officer

insurancemarket.gr, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Όραμά μας στο insurancemarket.gr είναι μέσα από τεχνολογίες αιχμής, να προσφέρουμε στον καταναλωτή τον ευκολότερο τρόπο για να επιλέξει το καλύτερο προϊόν για εκείνον.   Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε υψηλή αγοραστική εμπειρία και value for money μέσω της απλοποίησης και της ψηφιοποίησης της διανομής (digital distribution channel) των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων και διαδικασιών.   Για αυτό, αναπτύσσουμε συνέχεια καινοτόμες λύσεις...

Στείλε το βιογραφικό σου και γίνε μέλος της ομάδας του Contact Center! - ICAP Outsourcing Solutions/ Θεσσαλονίκη-Άμεση Πρόσληψη

ICAP CONTACT CENTER, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Περιγραφή Η  ICAP Outsourcing Solutions , ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών(εισερχόμενες επικοινωνίες) του  CONTACT CENTER  για λογαριασμό συνεργατών της(E-shop, τηλεπικοινωνίες, πάροχοι ενέργειας). Πρόκειται για: 8ωρη απασχόληση 5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με Κυριακή Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες με δυνατότητα επιλογής πρωινών ή απογευματινών Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών...

Σύμβουλος Πωλήσεων Full Time - Happy Socks Golden Hall

RVU Distribution S.A., Αθήνα
πριν 4 ώρες
Η RVU Distribution είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εμπορική εταιρεία στο χώρο της μόδας στην Ευρώπη, με παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο. Εκπροσωπεί διεθνώς αναγνωρισμένα brands όπως Barbour, Barbour International, Valstar, Jott, Baron Filou, Marc O’Polo, Rainkiss, Happy Socks, Samsonite, American Tourister, Mia Mily και Scotch & Soda. Με έμφαση στην υψηλή ποιότητα, δραστηριοποιούμαστε σε λιανική, ηλεκτρονικό εμπόριο και χονδρική, δημιουργώντας...