Ασφαλιστικός Σύμβουλος στην Interamerican

ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ
Πλήρης απασχόληση
Ρόδος

Στην Interamerican αναζητούμε δυναμικούς και φιλόδοξους ανθρώπους που θα αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα με τη δουλειά τους. Αν είσαι αποφασισμένος/η να κάνεις τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων και να φτάσεις ψηλά, ή αν έχεις τον δικό σου μοναδικό τρόπο να δημιουργήσεις μια δυνατή ομάδα Ασφαλιστικών Συμβούλων, τότε είσαι ο κατάλληλος υποψήφιος για εμάς!

Έλα στην ομάδα μας και κάνε το επόμενο βήμα στην καριέρα σου.

Ποια θα είναι τα καθημερινά σου καθήκοντα

  • Ουσιαστική επικοινωνία & ασφαλιστικές λύσεις

Μέσα από την επαφή και την ουσιαστική επικοινωνία με ιδιώτες και επιχειρήσεις, αναγνωρίζεις τις εξατομικευμένες ανάγκες τους και τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίζουν, προτείνοντας τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις.

  • Πωλήσεις & νέες ευκαιρίες

Αναγνωρίζεις νέες ευκαιρίες και χτίζεις ένα ισχυρό δίκτυο επαφών, προσελκύοντας νέους πελάτες. Συμμετέχεις σε δράσεις marketing και εκδηλώσεις δικτύωσης, προωθώντας τις ασφαλιστικές υπηρεσίες.

  • Σχέσεις εμπιστοσύνης & ειλικρίνεια

Δημιουργείς ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους ασφαλισμένους με ενσυναίσθηση και ειλικρίνεια, παρέχοντας συνεχή υποστήριξη, απαντώντας σε τυχόν ερωτήματα και κατανοώντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες τους.

  • Γνώση ασφαλιστικών προϊόντων & συνεχής εκπαίδευση

Παραμένεις ενημερωμένος για τα νέα ασφαλιστικά προϊόντα, τις πολιτικές και ευρύτερα τις τάσεις και τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά. Κατανοείς σε βάθος τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις καλύψεις των διαφόρων ασφαλιστικών προγραμμάτων.

  • Διαμόρφωση ασφαλιστικών προτάσεων

Διαμορφώνεις ασφαλιστικές προτάσεις για τους πελάτες, ιδιώτες και επιχειρήσεις, παρουσιάζοντας αναλυτικά τις επιλογές καλύψεων, τα ασφάλιστρα και τις απαλλαγές, προκρίνοντας τις βέλτιστες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Απαραίτητα προσόντα

  • Δυναμική προσωπικότητα και άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης (επιθυμητό)
  • Πάθος για την επίτευξη στόχων και ισχυρό ομαδικό πνεύμα
  • Εξοικείωση με την τεχνολογία και τη χρήση Η/Υ
  • Οργανωτικές ικανότητες και διάθεση για συνεχή μάθηση και εξέλιξη
  • Προηγούμενη εμπειρία στις πωλήσεις θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
  • Εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων (για τους άνδρες υποψήφιους)

Τι σημαίνει να ανήκεις στην ομάδα της Interamerican

Εδώ θα βρεις:

  • Υποστηρικτικό περιβάλλον, ευελιξία & αυτονομία

Ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τη συνεργασία, τον αμοιβαίο σεβασμό και σε στηρίζει για να εξελίσσεσαι συνεχώς. Παράλληλα θα έχεις την ευελιξία να καθορίζεις εσύ το πρόγραμμά σου και την ελευθερία να λαμβάνεις σημαντικές αποφάσεις.

  • Ανταγωνιστικό σύστημα αμοιβών

Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, που περιλαμβάνει πρόγραμμα μηνιαίας επιδότησης για 3 χρόνια και BONUS παραγωγικότητας.

  • Ευέλικτα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες

Ευέλικτα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες πέρα από την ασφάλιση για να αναπτύξεις πολύπλευρα τις πωλήσεις σου.

Πρωτοποριακή εκπαίδευση

Το πρωτοποριακό σύστημα εκπαίδευσης Digital Learning Academy για να διευρύνεις τις γνώσεις σου στον ασφαλιστικό τομέα.

Ψηφιακά εργαλεία & καθοδήγηση

Ψηφιακά εργαλεία για να πετύχεις τους στόχους σου και διαρκή υποστήριξη για να εξελίξεις τα δικά σου κανάλια επικοινωνίας.

Παροχές

Δυνατότητα ένταξης σε Επαγγελματικό Ταμείο Ασφάλισης αλλά και σε Ομαδικό Πρόγραμμα Ασφάλισης για εσένα και την οικογένειά σου.

Επαγγελματική εξέλιξη

Προοπτικές εξέλιξης και επαγγελματικής διάκρισης (εταιρικά ταξίδια, events, συνέδρια και άλλες διοργανώσεις). Επιπλέον, εδώ θα αναγνωριστεί το ταλέντο σου, με δυνατότητα δημιουργίας της δικής σου ομάδας.

Λίγα λόγια για εμάς

Με 55 χρόνια ηγετικής παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και υπερήφανο μέλος του διεθνούς Ομίλου ACHMEA με εμπειρία που ξεπερνά τα 200 χρόνια, η Interamerican οδηγεί τις εξελίξεις στον κλάδο, προχωρώντας μπροστά με πυξίδα τη βιώσιμη ανάπτυξη και την καινοτομία. Παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην αποστολή της να υποστηρίζει τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα. Σήμερα, 1,1 εκατ. ασφαλισμένοι –ιδιώτες και επιχειρήσεις– εμπιστεύονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου.

Απαραίτητα Προσόντα:

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Πωλήτρια Παιδικής Ένδυσης (Απαραίτητη Προϋπηρεσία)

COCONUT KIDS, Ρόδος
πριν 2 μέρες
Ζητείται Έμπειρη Πωλήτρια για το Coconut Kids, το μοντέρνο κατάστημα παιδικής ένδυσης στο κέντρο της Ρόδου . Η Φιλοσοφία μας είναι η άμεση και ιδανική εξυπηρέτηση των πελατών μας. Αρμοδιότητες: Ο ρόλος επικεντρώνεται στην αύξηση των πωλήσεων. Υποστήριξη στο visual merchandizing (βιτρίνες / στήσιμο καταστήματος) Ενασχόληση με τα social media και το μάρκετινγκ της εταιρείας. Υποστήριξη στην διευθέτηση των ηλεκτρονικών...

Branch Manager - Ρόδος

BRINKS HELLAS, Ρόδος
πριν 1 εβδομάδα
Η BRINKS δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1982 και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 2.500 εργαζομένους ως ηγέτης στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο της διακίνησης χρηματικών αξιών και της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας. Αυτή την περίοδο αναζητάμε για το κατάστημα μας στη Ρόδο BRANCH MANAGER Ως Branch Manager , έχεις την ευθύνη για τη συνολική λειτουργία του καταστήματος, τη διαχείριση των πελατών καθώς...

Υπάλληλος γραφείου σε εταιρεία ταχυμεταφορών

ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, Ρόδος
πριν 1 εβδομάδα
Ζητούνται Υπάλληλοι γραφείου σε εταιρεία ταχυμεταφορών με έδρα στη Ρόδο. Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Λύκειο) Συνέπεια - υπευθυνότητα Επαγγελματισμός Παροχές: Πλήρης απασχόληση (πενθήμερη οκτάωρη εργασία) Ασφάλιση Συνέπεια καταβολής μισθού