Receptionist - Chios
HotelBrain
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Front Office Receptionist
Location: Chios, Greece
Responsible to provide customer focused service to the guests, ensuring their stay will become an unforgettable experience.
Qualifications
As a Front Office Receptionist, you will:
- Handle all Front Office Procedures like check-in, rooming, check-out
- Answer and handle any queries for reservations
- Handle all IT systems of the hotel – PMS, Booking Engine, Channel Manager
- Maintain working relationships and communication with all the departments and Department Heads
- Work closely with Housekeeping Team and verify that accurate room status information is maintained and properly communicated
- Inspect rooms cleanliness prior to guest's arrival
- Interact daily with all the guests and make sure that all guest requests are acknowledged and handled in a timely manner
- Resolve guest problems quickly and efficiently and communicate instantly any issues, guests requests
- Follow up any Guests requests, complaints, and defects daily
- Assist guests with any request and try to upsell – promote the hotel’s services and to create memorable experiences for every guest
- Check cashiers in and out and verify bank deposit at the end of each shift
- Ensure high standards of guest satisfaction
- Make sure that all guest profiles are updated with all needed information
- Ensure their stay becomes an unforgettable experience
- Coordinate reception activities and delegate tasks to respective departments according to check-in /check-out and in-house lists
- Report to Operations Manager
Essential requirements
- Degree or Diploma in Hospitality Management is an asset.
- Minimum of 1 year experience in a similar position
- Excellent command of both English and Greek language is essential.
- Strong interpersonal skills and customer oriented
- Knowledge of Microsoft Office Applications
- Excellent organizational skills
- Effective communication skills
- Patience and respect
- Ability to perform under pressure
An attractive package of benefits is offered according to qualifications including accommodation and meals.
If you are interested in joining the HotelBrain team, please send us your CV with recent photo.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Β και Γ Μάγειρες στο εστιατόριο Aegis Dine&Drink στην Πάργα
Aegis Dine&Drink,
Αθήνα
πριν 3 ώρες
Το εστιατόριο Aegis Dine&Drink λειτουργεί για 11 χρόνια στην Πάργα, σερβίρουμε πιάτα ελληνικής δημιουργικής κουζίνας και αναζητούμε δύο συνεργάτες να πλαισιώσουν την ομάδα της κουζίνας για τους μήνες Μάιο έως και Οκτώβριο Απαραίτητα Προσόντα Προϋπηρεσία απαραίτητη Άριστη γνώση διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας Απαραίτητη προϋπηρεσία το λιγότερο 3 χρόνια για τον Β μάγειρα Απαραίτητη προϋπηρεσία το λιγότερο 3 χρόνια για τον...
Συντονιστής Τμήματος Επιβατών με Μειωμένη Κινητικότητα | PRM Coordinator | ΑΤΗ
GOLDAIR HANDLING,
Αθήνα
πριν 4 ώρες
Η Goldair Handling, η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης, με δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, αναζητά Συντονιστές Τμήματος Επιβατών με Μειωμένη Κινητικότητα | PRM Coordinator για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελ. Βενιζέλος. Δουλεύοντας στην Goldair Handling θα ενταχθείς σε μια ομάδα που κερδίζει και θέλουμε να επενδύσουμε σε εσένα! Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία στο αεροδρόμιο ή τις...
HR Recruiter
MY SERVICES ΑE,
Αθήνα
πριν 6 ώρες
Η MY SERVICES είναι μια εδραιωμένη επιχείρηση στην Ελλάδα μετρώντας 24 χρόνια επιχειρηματικής δραστηριότητας στην παροχή υψηλών υπηρεσιών ασφάλειας και καθαρισμού. Ταυτόχρονα δραστηριοποιούμαστε στον κλάδο του Τουρισμού, των βιομηχανιών και Logistics προσφέροντας υπηρεσίες ανθρωπίνου δυναμικού σε ξενοδοχειακές μονάδες, σε εργοστάσια και μεταποιητικές επιχειρήσεις . Απαραίτητα Προσόντα: Η εταιρεία μας , με έδρα την Καλλιθέα, αναζητά Υπεύθυνο/η Προσλήψεων, για το τμήμα...