Purchasing Assistant

CAP INGELEC
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Responsibilities

To support our growing activity in Greece we are looking for a Purchasing Assistant. Reporting to the Purchasing Manager Europe, your main responsibilities will be:

  • Prepare Purchase Orders and Subcontracting Contracts, and monitor the validation process until signatures are obtained
  • Update and verify information in the management tool (purchase order amounts, invoices, etc.)
  • Check invoices against purchase orders and contracts.
  • Ensure proper organization and archiving of supplier and project management documentation
  • Support the Purchasing Team in managing supplier relationships (Non-Disclosure Agreement (NDA), distribution of consultation files, information requests, etc.)
  • Interface with project teams to provide support and ensure compliance with Purchasing procedures

Profile

You have a proven experience on a similar role, ideally in the construction sector.

If you are a highly organized individual with strong numerical skills and the ability to support our purchasing activities effectively, you will grow successfully within our company.

Speaking fluently Greek and English, a good level in French would be a plus.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Πωλητής / Πωλήτρια

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ, Αθήνα
πριν 23 λεπτά
Ζητείται Πωλήτρια ή Πωλητής για 4ωρη ή 6ωρη απογευματινή εργασία σε κατάστημα ξηρών καρπών στο κέντρο της Αθήνας. Περισσότερες πληροφορίες στο 2105232878. Απαραίτητα Προσόντα: Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας Παροχές:

Υπάλληλοι διοικητικής υποστήριξης

IN GROUP HR SOLUTIONS, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Η INGROUP αναζητά Υπαλλήλους διοικητικής υποστήριξης ( Εποχική Απασχόληση ) Αρμοδιότητες: Data Entry Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου ( όχι πωλήσεις ) Συμμετοχή σε διάφορα project Απαραίτητα Προσόντα: Καλή γνώση H/Y (εξοικείωση με Office) Καλή γνώση Αγγλικών Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες, οργανωτικότητα, ευγένεια, συνέπεια Εμπειρία σε περιβάλλον γραφείου θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν Παροχές: Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Senior Business Process Owner – Internal Control & Fin HR Processes

Temenos, Αθήνα
πριν 2 ώρες
About Temenos Temenos powers a world of banking that creates opportunities for billions of people and businesses everywhere. We have been doing this for over 30 years through the pioneering spirit of our Temenosians who are passionate about making banking better, together. We serve over 3000 clients from the largest to challengers and community banks in 150+ countries. We collaborate...