Manager of Communications & Enrollment at Perrotis College

Αμερικανική Γεωργική Σχολή
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Job mission:


Reporting to the Vice President for Academic Affairs, the Manager of Communications & Enrollment ensures the development and implementation of high quality and effective communication and recruitment plans, carries out successful communication campaigns, oversees all recruitment activities and enrollment processes and contributes to the Perrotis College’s team’s effort to surpass the College’s enrollment goals. Among other duties, the Manager manages in cooperation with the Head of Institutional Advancement of the American Farm School the verbal and visual profile of the College to ensure its competitive position.



Duties:



  • Provides direction for results-oriented enrollment consistent within the goals and mission of the College and Junior College;

  • Prepares and assists in implementing short and long term plans and strategies in each of the 3 areas of accountability (communication, marketing, and enrollment);

  • Responsible for the organization of communication campaigns – print, digital and google ads among other - designed to enhance the College’s brand;

  • Oversees the development of College’s newsletters and content for social media, digital publications and promotional-use photography;

  • Coordinates student recruiting activities in Greece and abroad; and

  • Oversees communications to the Administration / Finance team, including preparation of budgets, financial reports, and comprehensive campaign progress reporting


Qualifications:



  • A Bachelor’s Degree

  • A relevant Masters or Diploma will be preferred

  • Experience in planning and implementing marketing campaigns

  • Experience in creating and managing website content management systems and the ability to train and supervise colleagues in updating web content

  • Excellent English and Greek language writing and editing

  • Leadership, self-direction and problem- solving ability

  • Good time management skills, including the ability to set and schedule priorities and meet deadlines while maintaining good relations with colleagues

  • Goals/results-oriented approach to work

  • Exhibits commitment to the College’s mission and goals

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Πωλητής (Ν.Κορινθίας)

ΠΗΓΑΣΟΣ Α.E., Αθήνα
πριν 7 ώρες
Η ΠΗΓΑΣΟΣ Α.Ε., είναι ο κορυφαίος εκπρόσωπος και αποκλειστικός διανομέας για τις αγαπημένες καραμέλες  Haribo , τις αυτοκόλλητες συλλογές  Panini  και ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων όπως  Corny ,  Lindt ,  McVities  κ.ά., με 44 χρόνια εμπειρίας και πανελλαδικό δίκτυο 90 πωλητών και χιλιάδων σημείων πώλησης. Η ομάδα μας μεγαλώνει και αναζητά Πωλητή για το δίκτυο πελατών μας Μικρής Λιανικής και...

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ / FRONT OFFICE AGENT (INNSiDE ELOUNDA 5* by Melia)

ZEUS HOTELS ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ Α.Ε., Αθήνα
πριν 8 ώρες
Επιθυμούμε να εντάξουμε στο δυναμικό του ξενοδοχείου μας   INNSiDE ELOUNDA 5* by Melia στην Ελούντα Λασιθίου: Υπάλληλο υποδοχής / Front office agent Απαιτούμενα προσόντα και δεξιότητες: Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση σε 5 αστέρων ξενοδοχεία Πολύ καλή γνώση αγγλικών και τουλάχιστον μιας δεύτερης ξένης γλώσσας (γερμανικά, γαλλικά) Πολύ καλή γνώση υπολογιστών (MS Office, email, internet) Πτυχίο Σχολής Τουριστικών...

ΚΑΜΑΡΙΕΡΑ

ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε, Αθήνα
πριν 8 ώρες
  Καθήκοντα: Έγκαιρη και σωστή καθαριότητα και τακτοποίηση των δωματίων των πελατών του ξενοδοχείου καθώς και των κοινόχρηστων χώρων των ορόφων. Σωστή εκτέλεση των εργασιών που της ανατίθενται από τον προϊστάμενο ορόφων ή τον βοηθό του. Ενημέρωση του προϊσταμένου ή του βοηθού του για κάθε διαρροή, βλάβη ή φθορά που αντιλαμβάνεται στον χώρο εργασία της. Συμμετοχή στα τακτικά συμβούλια που διοργανώνονται...