Customer Care Supervisor
Κωτσόβολος
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
In Kotsovolos we embrace everything you have to offer.
Join our team and let's #beMORE together!
In numbers
3.000+ Kpeople | 90+ stores | 2 modern training centers | 53.000+ hours of training per year
Our goal
Planning our future and through latest technologies and innovation, make our lives better.
Your everyday work-life
• Manage and lead a team of 5-6 Team Leaders and approximately 80 Contact Center Representatives.
• Monitor and analyze KPIs to ensure the team meets or exceeds performance goals.
• Supervise daily schedules and allocate resources effectively to ensure smooth operations.
• Conduct regular quality monitoring, provide constructive feedback, and ensure high levels of customer satisfaction.
• Prepare detailed reports on performance, highlighting insights, risks, and areas for improvement and submit performance reviews
• Deliver training and identify development needs to enhance team skills and efficiency.
• Ensure compliance with company policies and procedures in all customer interactions.
• Set goals for performance and deadlines in ways that comply with company's plans and vision
As an ideal fit, you should have
• Minimum 4+ years of team management experience
• BSc/MSc in Business Management, Economics
• Familiarity with call center software and tools is a plus
• Proficiency in English and advanced computer skills (Microsoft Office)
• Strong communication and interpersonal skills
• Strong troubleshooting and problem solving skills
What we offer
• Continuous training in new technologies and tools
• Career development and growth opportunities
• Competitive bonus scheme, performance-based
• Group health/medical insurance package
• Discounts on our company's products
• Internal wellbeing actions
Join #teamKotsovolos and find an environment that promotes new technologies, loves to evolve, embraces diversity and stands next to society.
Join our team and let's #beMORE together!
In numbers
3.000+ Kpeople | 90+ stores | 2 modern training centers | 53.000+ hours of training per year
Our goal
Planning our future and through latest technologies and innovation, make our lives better.
Your everyday work-life
• Manage and lead a team of 5-6 Team Leaders and approximately 80 Contact Center Representatives.
• Monitor and analyze KPIs to ensure the team meets or exceeds performance goals.
• Supervise daily schedules and allocate resources effectively to ensure smooth operations.
• Conduct regular quality monitoring, provide constructive feedback, and ensure high levels of customer satisfaction.
• Prepare detailed reports on performance, highlighting insights, risks, and areas for improvement and submit performance reviews
• Deliver training and identify development needs to enhance team skills and efficiency.
• Ensure compliance with company policies and procedures in all customer interactions.
• Set goals for performance and deadlines in ways that comply with company's plans and vision
As an ideal fit, you should have
• Minimum 4+ years of team management experience
• BSc/MSc in Business Management, Economics
• Familiarity with call center software and tools is a plus
• Proficiency in English and advanced computer skills (Microsoft Office)
• Strong communication and interpersonal skills
• Strong troubleshooting and problem solving skills
What we offer
• Continuous training in new technologies and tools
• Career development and growth opportunities
• Competitive bonus scheme, performance-based
• Group health/medical insurance package
• Discounts on our company's products
• Internal wellbeing actions
Join #teamKotsovolos and find an environment that promotes new technologies, loves to evolve, embraces diversity and stands next to society.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
PICKERS
AVS SERVICES,
Αθήνα
πριν 28 λεπτά
Ζητείται picker για φαρμακευτική εταιρία στον Ασπρόπυργο για πλήρη πρωινή απασχόληση(8:00-16:00) Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος Απαραίτητα Προσόντα: Συνέπεια και ομαδικότητα Συναφής προηγούμενη εμπειρία είναι επιθυμητή Παροχές: Παρέχεται δυνατότητα μεταφοράς από τα παρακάτω σημεία στην Αττική. Νίκαια – Κερατσίνι - Κορυδαλλός – Χαϊδάρι Κινέτα – Μέγαρα – Ελευσίνα Κάτω Πατήσια – Γαλάτσι (Λεφ. Βεϊκου) Νέο Ηράκλειο – Μεταμόρφωση Κηφισού &...
Οδηγός Φορτηγού Γ' Κατηγορίας
Μεταφορική Εταιρεία,
Αθήνα
πριν 28 λεπτά
Η μεταφορική μας εταιρεία αναζητά έμπειρο οδηγό με δίπλωμα Γ' κατηγορίας για διανομή σε σούπερ μάρκετ και περισυλλογή εμπορευμάτων από αποθήκες logistics. Ο υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για την ασφαλή και έγκαιρη μεταφορά προϊόντων και τη διατήρηση της τάξης και καθαριότητας του οχήματος. Απαραίτητα Προσόντα: Δίπλωμα οδήγησης Γ' κατηγορίας Προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση Καλή γνώση των δρόμων και περιοχών...
Site Engineer | METKA ATE (E/M)
Metlen Energy & Metals,
Αθήνα
πριν 1 ώρα
Job description: Η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ , ως θυγατρική της Metlen Energy & Metals, διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο των υποδομών, κατέχοντας εργοληπτικό πτυχίο έβδομης τάξης και πλέον εξειδικεύεται στην κατασκευαστική δραστηριότητα αναλαμβάνοντας έργα υποδομών όπως οδοποιία, κτιριακά, σιδηροδρομικά, λιμενικά έργα κτλ. αλλά και έργα διαχείρισης στέρεων και υγρών αποβλήτων. Η ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ αναζητά Η/Μ Μηχανικό Εγοταξίου για το έργο «Νέο...