Υπάλληλος Τηλεφωνικού Κέντρου/Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Representative)

ΚΟΤΣΟΒΟΣ Α.Ε.
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και αποσκοπεί στη διαχείριση, υποστήριξη και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης πελατών, με έμφαση στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης.


Κύριες Αρμοδιότητες



  • Διαχείριση επικοινωνιών: Διαχείριση τηλεφωνημάτων, fax και email πελατών, με λήψη και επεξεργασία παραγγελιών και παροχή πληροφοριών σχετικά με διαθεσιμότητα προϊόντων και τιμές.

  • Επικοινωνία με πελάτες: Επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες για καταχώρηση παραγγελιών, προετοιμασία και αποστολή προσφορών.

  • Ανάπτυξη σχέσεων: Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με πελάτες, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και την αύξηση των παραγγελιών.

  • Παρακολούθηση υπολοίπων: Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών και ενημέρωσή τους.

  • Διαχείριση αιτημάτων: Καταγραφή και διαχείριση αιτημάτων πελατών, καθώς και ενημέρωση CRM.

  • Υποστηρικτικές εργασίες: Υποστήριξη σε λοιπές εργασίες του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.


Απαραίτητα Προσόντα



  • Εργασιακή εμπειρία 2-5 ετών σε οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο ή τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εισαγωγικής εταιρείας.

  • Προϋπηρεσία σε συναφείς κλάδους (υδραυλικός εξοπλισμός, εργαλεία, βιομηχανικά υλικά, χρώματα, δομικά υλικά, ηλεκτρολογικός εξοπλισμός) θα θεωρηθεί πλεονέκτημα.

  • Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής (επιθυμητό).

  • Πολύ καλή γνώση MS Office, ERP/CRM.

  • Καλή γνώση αγγλικών (γραπτά και προφορικά).


Χαρακτηριστικά Υποψηφίου



  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές, διαπραγματευτικές και οργανωτικές δεξιότητες.

  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών και στη δημιουργία θετικής εμπειρίας.

  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και ιεράρχησης προτεραιοτήτων.

  • Ομαδικό πνεύμα, επαγγελματισμός και δυναμική προσωπικότητα.


Η Εταιρεία Προσφέρει



  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.

  • Εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.

  • Φιλικό, υποστηρικτικό και συνεργατικό περιβάλλον εργασίας.

  • Προοπτικές ανάπτυξης σε μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Customer Service

NORTH PROJECT, Αθήνα
πριν 34 λεπτά
Ζητείται υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών μεσιτικού γραφείου . Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση Αγγλικής γλώσσας Ευχάριστη προσωπικότητα με επικοινωνιακές ικανότητες Δίπλωμα οδήγησης Παροχές: Μισθός + bonus παραγωγικότητας

Τεχνικός

PACKNOWLEDGE, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Εταιρεία που δραστηριοποιείται επί 20 χρόνια στον τομέα της κατασκευής μηχανών συσκευασίας, ρομποτικών εφαρμογών και vision συστημάτων, ζητεί Τεχνικό. Έδρα: Μεταμόρφωση Αττικής. Περιγραφή Θέσης Παραγγελία και συλλογή υλικών Συναρμολόγηση μηχανισμών Εγκατάσταση συστημάτων σε πελάτες Τεχνική υποστήριξη σε ήδη εγκατεστημένα συστήματα Απαραίτητα Προσόντα: Γνώση Η/Υ, Microsoft Office Επιθυμητή η γνώση του σχεδιαστικού προγράμματος Autocad Γνώση Αγγλικής γλώσσας Πολύ καλή χρήση γραπτού...

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ- ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

DOMOGROUP, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Από την Dοmogroup made of Wood,ζητούνται Αρχιτέκτονες - Μηχανικοί για τα καταστήματά μας DG Living στην Βάρη, Λ.Βάρης-Κορωπίου και στο κέντρο της Αθήνας στο Κολωνάκι. Θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης. Παρέχεται ευκαιρία καριέρας σε φιλικό και συνεργάσιμο εταιρικό περιβάλλον. Πακέτο αποδοχών μισθού και bonus υψηλού επιπέδου. Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές: