Apartment Check-In and Check-Out Supervisor

YESTAY HOTELS
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

We are seeking a highly organized and detail-oriented Hospitality Services Operations Associate to join our dynamic team. This is a full-time on-site role located in Athens. The successful candidate will play a crucial role in supporting the day-to-day operations of our organization, ensuring efficiency and excellence in all operational processes.



What you’ll focus on:



  • Coordinate with all the departments of the company to ensure that all properties are fully equipped and ready for guest move-ins.

  • Act as the operational front line of YESTAYHOMES, ensuring that new and existing properties meet our standards for the lease to high end customers.

  • Conduct pre-check-in and post-check-out inspections using a mobile checklist to ensure each apartment complies with both business and guest quality standards.

  • Work closely with the housekeeping team to expertly manage the entire apartment turnover process at YESTAYHOMES properties. This includes coordinating with building maintenance staff, making immediate repairs, changing apartment equipment, replenishing supplies, removing trash, evaluating linens, and providing basic cleaning support to ensure the apartments are fully prepared in a single visit to welcome our guests.

  • Demonstrate operational efficiency in the field, serving as the primary point of contact between our Operations Leaders and the Customer Experience team.

  • Balance operational workflows with independent on-the-go tasks and critical, time-sensitive needs.


What we are looking for:



  • Problem-solving skills with the ability to work in a fast-paced, “get the job done” culture.

  • Strong organizational skills with attention to detail.

  • Enthusiasm for achieving operational excellence and efficiency.

  • Experience in field team leadership or housekeeping is a plus.

  • Ability to switch gears quickly based on daily needs and schedule changes.

  • Confident user of technology (email, Slack, G Suite).

  • A positive, driven, and friendly personality ready to contribute to a team environment.



Benefits



  • Competitive monthly salary

  • Company mobile phone

  • Company car

  • Performance-based bonuses

  • Opportunities for growth in a dynamic environment

  • Creative and pleasant work environment (easy access - near a metro station)

  • Guidance and continuous training by experienced market professionals

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης (Administrative Assistant)

ΓΕΩΡΓΑΤΖΙΑΝ ΑΓΚΟΠ & ΣΙΑ ΟΕ, Αθήνα
πριν 18 ώρες
Αναζητάμε έναν/μία οργανωτική και δυναμική Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης για να ενισχύσει την ομάδα μας. Ο ρόλος εξασφαλίζει τη σωστή παραγγελιοληψία και τιμολόγηση, την έγκαιρη και ορθή εξυπηρέτηση δημιουργώντας θετική εμπειρία για τον πελάτη. Αρμοδιότητες: Διαχείριση εισερχόμενων τηλεφωνικών παραγγελιών, Καταχώρηση και τιμολόγηση παραγγελιών στο εμπορικό σύστημα, Επικοινωνία με προμηθευτές και υποστήριξη σε διαδικασίες εισαγωγών από το εξωτερικό. Προφίλ υποψηφίου/ας: Απαραίτητη η...

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΒΑΡΔΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

3P SALADS ΑΕ, Αθήνα
πριν 18 ώρες
Βιομηχανία Τροφίμων με έδρα την Καρδίτσα αναζητά Υπεύθυνο Βάρδιας για να ενταχθεί στο Τμήμα Παραγωγής. Η θέση αφορά στη διαχείριση της βάρδιας, την οργάνωση των καθημερινών εργασιών και την οργάνωση του προσωπικού κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Η θέση αναφέρεται στον Διευθυντή Παραγωγής. Κύριες αρμοδιότητες: - Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας κατά τη διάρκεια της βάρδιας - Διαχείριση και οργάνωση του...

Γραμματέας

Ρευματολογικό ιατρείο, Άνοιξη, Αθήνα
πριν 19 ώρες
Ρευματολογικό ιατρείο στην Άνοιξη αναζητά γραμματέα για την υποστήριξη των καθημερινών λειτουργιών του. Αν έχετε οργανωτικές ικανότητες, είστε επικοινωνιακός/ή και έχετε διάθεση για εργασία αυτή η θέση είναι για εσάς! Καθήκοντα: Κράτηση και διαχείριση ραντεβού Ηλεκτρονική συνταγογράφηση Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και αλληλογραφίας Αρχειοθέτηση φακέλων Απαραίτητα Προσόντα: Δίπλωμα ή πτυχίο σε σχετικό τομέα θα θεωρηθεί πλεονέκτημα Εμπειρία σε ιατρικό περιβάλλον είναι...