Προϊστάμενος/Προϊσταμένη Λογιστηρίου

Next AE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Κύριες υπευθυνότητες:



  • Οργάνωση και εποπτικός έλεγχος των υπηρεσιών και των εργασιών του λογιστηρίου

  • Βιβλία Γ' κατηγορίας

  • Σύνταξη και υποβολή οικονομικών καταστάσεων

  • Έλεγχος τραπεζικής & ταμειακής διαχείρισης

  • Παρακολούθηση και έλεγχος λογαριασμών πελατών προμηθευτών

  • Έλεγχος μισθοδοσίας και σχετικών υποχρεώσεων

  • Έλεγχος εγγραφών και συμφωνίες λογαριασμών

  • Καταχωρήσεις My Data

  • Προετοιμασία μηνιαίων αναφορών


Απαραίτητα προσόντα:



  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

  • Γνωση ERP Soft1 και MS Office

  • Δημιουργία Αναφορών (MIS)

  • Γνώση Αγγλικών

  • Ανάληψη πρωτοβουλιών

  • Εργασία σε συνθήκες πίεσης


Τυπικά προσόντα:



  • Απόφοιτος ΑΕΙ / ΤΕΙ Λογιστικής - Οικονομικής κατεύθυνσης

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση

  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας

  • Πολύ καλή γνώση και παρακολούθηση του ΕΓΛΣ, ΚΒΣ και Εργατικής Νομοθεσίας

  • Γνώση των Δ.Λ.Π.


Παροχές:



  • Πλήρης απασχόληση & ασφάλιση

  • Eλκυστικό πακέτο αποδοχών

  • Σύγχρονο περιβάλλον εργασίας

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Waiter/Waitress A’

HotelBrain, Αθήνα
πριν 18 ώρες
Qualifications 2-3 years minimum experience as a Waiter/Waitress. Excellent command of both English and Greek language is essential. Very good knowledge of a second foreign language will be considered as an asset. Self-motivated, enthusiastic and customer oriented. Excellent MS Office skills. Well-groomed with strong communication and interpersonal skills. Teamwork spirit. Responsibilities Implementation on a daily basis of the operation procedures...

Project Manager

TORE Μ.ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ&ΣΙΑ ΕΕ, Αθήνα
πριν 18 ώρες
Αρμοδιότητες Διαχείριση & Εξυπηρέτηση των αναγκών των υφιστάμενων πελατών της εταιρίας Σχεδιασμός & Δημιουργία πρότάσεων σύνθεσης & χωροθέτησης, σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη  Συντονισμός με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας για την ασφαλή και επιτυχή εκτέλεση της παραγγελίας Εκτέλεση & συντονισμός ενεργειών για την κάλυψη αναγκών διαμονής και κρατήσεων δρομολογίων για την οργάνωση παράδοσης των παραγγελιών της εταιρίας εκτός...

Υπάλληλος Γραφείου (γνώσεις λογιστικής)

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ – ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, Αθήνα
πριν 19 ώρες
Ζητείται Υπάλληλος Γραφείου Εμπορικού Τμήματος με γνώσεις λογιστικής από εταιρεία εμπορίας τροφίμων στον Ασπρόπυργο - Αθήνα. Καθαρές απολαβές 12 00€ Απογευματινό ωράριο εργασίας 12:00 μ.μ. - 20:00 μ.μ. Θέση πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Βασικές λογιστικές γνώσεις (τιμολόγηση, καταχωρήσεις) Άριστη γνώση Aγγλικών Άριστη γνώση ERP, SoftOne Άριστη γνώση Η/Υ, MS Office Kάτοχος ΙΧ Παροχές: