Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης / CRM Back Office Assistant

COMPUTER MIND
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Ζητείται υποψήφια ως Υπάλληλος Γραφείου από εταιρεία Πληροφορικής στο κέντρο της Αθήνας.

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Αρμοδιότητες:

  • Αρμοδιότητες γραμματειακής υποστήριξης
  • Διαχείριση εσωτερικών διαδικασιών
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Διαχείριση προγράμματος CRM
  • Παρακολούθηση, συντονισμό και υποστήριξη πελατειακών διαδικασιών (Sales / Support Backoffice)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος ΤΕΙ / ΑΕΙ
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ & γνώση των προγραμμάτων Μicrosoft Οffice
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (γραπτά - προφορικά)
  • Οργανωτικές & επικοινωνιακές δεξιότητες, άνεση στην επικοινωνία, ευγένεια, υπευθυνότητα, ομαδικό πνεύμα εργασίας, επαγγελματική ηθική.
  • Ανάλογη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί ανάλογα
  • Επιθυμητό δελτίο ανεργίας ΟΑΕΔ

Παροχές:

  • Βασική εκπαίδευση λογισμικού CRM
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Volunteer Program Coordinator

Mindspace, Αθήνα
πριν 5 ώρες
About Mindspace:  Mindspace is a non-profit organization dedicated to cultivating the entrepreneurial mindset among youth. Through programs like Mindspace University and Mindspace Trip, we connect aspiring entrepreneurs with mentors and opportunities across Greece, Europe, and the USA.  Position: Program Coordinator (Volunteer) Location:  Athens, Greece (with opportunities for international travel) Time Commitment: Approximately  6-8 hours per week . During travel to...

Residential project business and commercial access Rep

daphni, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Company Description As the preferred partner for window and door automation, SOMFY is committed to inspiring new and better ways of living for all. As a French, family-owned, and independent group, in continuous growth since our creation, we have been world leaders for 50 years and pioneers in home automation. Innovation continuously guides our work and guarantees the excellence of...

Operations & Logistics Coordinator

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ Α.Ε, Αθήνα
πριν 13 ώρες
Ο  Operations & Logistics Coordinator  αναλαμβάνει τη δημιουργία χρονοδιαγράμματος, την επίβλεψη ομάδων, τη δημιουργία αναφορών προς τον Head of Operations και την παρακολούθηση των KPIs για τις εργασίες του τμήματος. Απαιτούνται εξαιρετικές δεξιότητες οργάνωσης και επικοινωνίας, καθώς και ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών. Περιγραφή Θέσης • Δημιουργία χρονοδιαγράμματος των δραστηριοτήτων του τμήματος. • Επίβλεψη και συντονισμός ομάδων. • Δημιουργία reporting για...