Office Support / Administrative Assistant | Υπάλληλος υποστήριξης εργασιών γραφείου
STATUS OFFICE
Πλήρης απασχόλησηΣχετικά με την Status Office
Η StatusOffice Furniture είμαστε μία αμιγώς Ελληνική Εταιρεία με πολυετή παρουσία στον χώρο της επίπλωσης επαγγελματικών χώρων και γραφείων. Παρέχουμε προϊόντα, ολοκληρωμένες λύσεις και προτάσεις για την επίπλωση και εξοπλισμό γραφείων και επαγγελματικών χώρων σε όλη την Ελλάδα, έχοντας την αποκλειστική διάθεση και διανομή προϊόντων επίπλωσης γραφείου Ευρωπαϊκών Οίκων, ενώ παράλληλα δημιουργούμε έπιπλα γραφείων δικής μας παραγωγής.
Περιγραφή θέσης
Προχωρώντας με την στελέχωση του καταστήματος μας στον Πειραιά, ψάχνουμε για έναν εργαζόμενο που θα ενταχθεί στην υφιστάμενη ομάδα του καταστήματα με κύρια εργασία σε Η/Υ.
Πιο συγκεκριμένα:
- Διαχείριση SOFTONE ERP
- Πελάτες, Παραγγελίες, Προσφορές, Προϊόντα, Αποθήκη κτλ.
- Αναφορές Πωλήσεων, Λογιστικές Αναφορές κτλ.
- Παρακολούθηση παραγγελιών (πρόοδος συλλογής των προϊόντων, επικοινωνίας και ενημέρωση πελατών)
- Επικοινωνία με προμηθευτές (εσωτερικού – εξωτερικού)
Απαραίτητα Προσόντα:
- Γνώση SOFTONE ERP
- Γνώση χρήσης Η/Υ, Microsoft Office, άνεση στην επικοινωνία μέσω e-mail
- Καλή γνώση Αγγλικών, άνεση σε γραπτό και προφορικό λόγο
- Συνέπεια και άριστες επικοινωνιακές / οργανωτικές δεξιότητες
- Ευχάριστη προσωπικότητα με αξιοπιστία και διάθεση για εργασία
Επιθυμητά Προσόντα
- Γνώση προγραμμάτων επεξεργασίας εικόνας Photoshop
- Διαχείριση εταιρικής ιστοσελίδας www.statusoffice.gr
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό