Customer Care Team Leader
Κωτσόβολος
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
In Kotsovolos we embrace everything you have to offer.
Join our team and let's #beMORE together!
In numbers
3.000+ Kpeople | 90+ stores | 2 modern training centers | 53.000+ hours of training per year
Our goal
Planning our future and through latest technologies and innovation, make our lives better.
Your everyday work-life
As an ideal fit, you should have
What we offer
Join #teamKotsovolos and find an environment that promotes new technologies, loves to evolve, embraces diversity and stands next to society.
Join our team and let's #beMORE together!
In numbers
3.000+ Kpeople | 90+ stores | 2 modern training centers | 53.000+ hours of training per year
Our goal
Planning our future and through latest technologies and innovation, make our lives better.
Your everyday work-life
- Lead a team of 15 Customer Care Agents and Senior Customer Care Agents
- Lead and inspire a team of customer care agents to deliver excellent levels of individual/team performance and customer satisfaction
- Ensure training and development plans are maintained for all team members
- Use company methodology, team input and own initiative to ensure attendance and retention targets are achieved
- Monitor team member's performance daily
- Conduct the "flooring" process (performance monitor, change of duties, breaks, present agents etc)
- Conduct QAs based on the goal set each month
- Provide performance feedback to the team members
As an ideal fit, you should have
- Minimum 2+ years of team management experience
- BSc/MSc in Business Management, Economics
- Familiarity with call center software and tools is a plus
- Proficiency in English and advanced computer skills (Microsoft Office)
- Strong communication and interpersonal skills
- Strong troubleshooting and problem solving skills
What we offer
- Continuous training in new technologies and tools
- Career development and growth opportunities
- Competitive bonus scheme, performance-based
- Group health/medical insurance package
- Discounts on our company's products
- Internal wellbeing actions
Join #teamKotsovolos and find an environment that promotes new technologies, loves to evolve, embraces diversity and stands next to society.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Χειριστής_Φορτωτή_Αρπάγης
ECORESET A.E.,
Αθήνα
πριν 6 ώρες
Χειριστής Aρπάγης-Fορτωτή Η εταιρεία Ecoreset Α.Ε., που δραστηριοποιείται στην βιομηχανική ανάκτηση πρώτων υλών, ζητά χειριστή αρπάγης - φορτωτή για τις ανάγκες της γραμμής ογκωδών στον Ασπρόπυργο Αττικής. Περιγραφή καθηκόντων - Φόρτωση πρώτης ύλης στη γραμμή παραγωγής. - Μεταφορά προϊόντων σε θέση προσωρινής αποθήκευσης. - Προετοιμάζει τους χώρους παραλαβής και φόρτωσης σύμφωνα με τις οδηγίες του εργοδηγού παραγωγής. - Φροντίζει να...
IT Systems Administrator / Engineer
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΨΥΧΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ,
Αθήνα
πριν 6 ώρες
A well established Law Firm is currently recruiting an IT SysAdmin / Engineer. He/She will be a key member of our IT team. Job Description The IT SysAdmin is responsible for implementing all necessary IT routines and procedures and diagnosing HW or SW problems, maintaining corporate network, servers and firewall appliances. Responsibilities Participates in the support team supporting users and...
Baristas - Starbucks Designers Outlet Athens
ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΦΕ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕΕ - STARBUCKS,
Αθήνα
πριν 7 ώρες
Ο κάτοχος της θέσης είναι υπεύθυνος για την παροχή άριστης εξυπηρέτησης προς τους πελάτες του καταστήματος, σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας και τις διαδικασίες της Starbucks. Ειδικότερα φροντίζει για την άμεση εξυπηρέτηση, την παρασκευή ροφημάτων βάσει προκαθορισμένων συνταγών, την πώληση προϊόντων καφέ και συνοδευτικών προϊόντων φαγητού, καθώς και τη διατήρηση ενός καθαρού και φιλικού περιβάλλοντος για τους επισκέπτες του καταστήματος....