Χειριστή ή βοηθό χειριστή σαρώθρου

EDIL ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ATEBE
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Από την EDIL ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ATEBE στη Θεσσαλονίκη ζητείται χειριστής ή βοηθός χειριστή μηχανοκίνητου σαρώθρου (σκούπα), με άδεια χειριστή μηχανήματος έργου αντίστοιχης ειδικότητας.

Απαραίτητα Προσόντα:

• Άδεια χειριστή σαρώθρου
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (άνδρες υποψήφιοι)
• Διάθεση για εργασία
• Συνέπεια και επαγγελματισμός

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Area Manager

ΓΕΥΣΗΝΟΥΣ ΑΒΕΕ, Θεσσαλονίκη
πριν 11 ώρες
Η Γευσήνους είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες συστηματικής εστίασης που δραστηριοποιείται σε κλειστές αγορές στην Ελλάδα και καλύπτει επισιτιστικές ανάγκες σε τομείς όπως Επιχειρήσεις και Βιομηχανικές Μονάδες, Δημόσια και Ιδιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστήμια, Ιδιωτικά Σχολεία - Κολλέγια), Νοσηλευτικά Ιδρύματα κ.λ.π., αναζητά Area Manager στη Βόρεια Ελλάδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη : Area Manager (Περιφεριακός Δ/ντής) Αρμοδιότητες: Διασφαλίζει και ελέγχει...

Σερβιτόρος / Βοηθός σερβιτόρου (κωδικός θέσης WA24)

TOR HOTEL GROUP, Θεσσαλονίκη
πριν 12 ώρες
Η TOR Hotel Group είναι μια οικογενειακή επιχείρηση με μακρά παράδοση στο χώρο της φιλοξενίας, που ξεκινάει από το 1925 με το άνοιγμα του πρώτου πολυτελούς ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη. Από τότε έως και σήμερα, η οικογένεια Τορνιβούκα συνέχισε τη μακρά παράδοσή της με τη δημιουργία 4 πρωτοποριακών ξενοδοχείων στη Βόρεια Ελλάδα. Συνεχίζουμε με το On Residence έναν μύθο που ζωντανεύει,...

Junior ERP Consultant

IS COMPUTER, Θεσσαλονίκη
πριν 14 ώρες
Η εταιρεία μηχανογράφησης IS COMPUTER, Platinum Partner της Epsilon Net, ζητά να προσλάβει Junior ERP Consultant για την στελέχωση του τμήματος υποστήριξης εμπορικών εφαρμογών. Βασικά καθήκοντα: •Εγκατάσταση και παραμετροποίηση ERP συστημάτων σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών •Κατανόηση και ανάλυση επιχειρησιακών διαδικασιών •Εκπαίδευση χρηστών και υποστήριξη σε καθημερινές λειτουργίες •Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας και αναβάθμισης λογισμικών •Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών Απαραίτητα...