ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΙ
ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Περιγραφή Θέσης
Εταιρεία παραφαρμακευτικών προϊόντων με έδρα τον ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ ζητεί να προσλάβει ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥΣ :
Αρμοδιότητες :
- Παραλαβή προϊόντων
- Ταξινόμηση και τακτοποίηση της αποθήκης
- Προετοιμασία/συσκευασία των παραγγελιών και των επιστροφών
- Συνδρομή στα δρομολόγια της εταιρείας (παραδόσεις, παραλαβές, εξωτ.εργασίες)
Γνώσεις – Προσόντα
- 2ετής προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση χειρισμού Η/Υ
- Κάτοχος άδειας οδήγησης αυτοκινήτου
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
- Εχέμυθος, συνεπής και οργανωτικός χαρακτήρας
- Προτίμηση κάτοικος γύρω περιοχών
- Ηλικία έως 40 ετών
Προσφέρονται:
- Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Airport Representative - Rhodes
Jet2holidays,
Αθήνα
πριν 6 ώρες
As one of our valued Airport Representatives, you will play a vital part meeting & greeting our customers on arrival and departure, delivering outstanding customer service , and directing our customers to their transfer. You will always be working as one team with internal & external suppliers and take responsibility for resolving customers queries or problems using our in-house digital...
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
LAS Solutions SA,
Αθήνα
πριν 6 ώρες
#whoweare Η LAS Solutions ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2008 και είναι ένας αναγνωρισμένος πάροχος συστημάτων αυτοματοποίησης και εξειδικευμένων τεχνικών υπηρεσιών στον κλάδο των αεροδρομίων και της εφοδιαστικής (Logistics) με διεθνή παρουσία. Είναι μέλος του ομίλου εταιριών της Αυστριακής εταιρίας KNAPP AG, ηγέτιδα στη σχεδίαση και υλοποίηση πολύπλοκων συστημάτων στον τομέα αυτοματισμού των αποθηκών, με περισσότερους από 7.500 εργαζόμενους παγκοσμίως. #yourmission...
Γραμματεία Πωλήσεων - Reception - Aθήνα
TREE COMPANY CORPORATION Α.Ε.Β.Ε,
Αθήνα
πριν 7 ώρες
Η θέση αυτή είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων, back office support και εξυπηρέτηση πελατών. Αρμοδιότητες Εργασίας Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου Υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων (back office support) Εξυπηρέτηση και επικοινωνία με πελάτες Διαχείριση παραγγελιών και σύνταξη προσφορών Προετοιμασία αναφορών και παρακολούθηση αποστολών Οργάνωση γραφείου και τήρηση διαδικασιών Διαχείριση αλληλογραφίας και εισπράξεων Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, συνέδρια και εκπαιδευτικά...