Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών για E-shop & Τηλεπικοινωνίες

ICAP CONTACT CENTER
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα


Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στον τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών (εισερχόμενες επικοινωνίες) του CONTACT CENTER για λογαριασμό συνεργάτη της, μεγάλο και κορυφαίο E-shop, στα γραφεία της στην πόλη των Ιωαννίνων. Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο χώρο των επικοινωνιών και της προώθησης πωλήσεων.


Απασχολούμε περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους υπαλλήλους και έχουμε εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρείες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου επεκτείνοντας την παρουσία μας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.


Ξεκίνα μαζί μας ο επόμενο σου επαγγελματικό βήμα!


Πρόκειται για:



  • 6ωρη ή 8ωρη απασχόληση

  • 5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με Κυριακή και ωράρια 08:00-23:00

  • Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες

  • Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών

  • Υποστήριξη web E-shop


Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.


Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής μας ομάδας.





Απαραίτητα Προσόντα


Είσαι ο κατάλληλος εφόσον διαθέτεις..

  • Ευχέρεια στον προφορικό και γραπτό λόγο

  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ

  • Απολυτήριο Λυκείου

  • Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας θα συνεκτιμηθεί

  • Πελατοκεντρική προσέγγιση

  • Διαπραγματευτικές ικανότητες





Παροχές




  • Full και Part Time απασχόληση

  • Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με μηνιαίο bonus

  • Δυνατότητα εργασίας με υβριδικό μοντέλο

  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου

  • Εκπαίδευση από έμπειρη ομάδα εκπαιδευτών

  • Ολοκληρωμένο χρονοδιάγραμμα προσαρμογής στη παραγωγική διαδικασία

  • Πρόγραμμα συστάσεων (refer a friend) με bonus

  • Εκδηλώσεις και δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας.

  • Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών

  • Εύκολη πρόσβαση στο χώρο (στην ευρύτερη περιοχή των ΚΤΕΛ Ιωαννίνων)


Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.



Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ

ASTRA SUITES, Αθήνα
πριν 4 ώρες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συνεργασία με τον Head Accountant της επιχείρησης Προσλήψεις/αποχωρήσεις/απολύσεις εργαζομένων Ηλεκτρονική υποβολή προγραμμάτων εργασίας και τροποποιήσεων ωραρίου Διαχείριση αδειών (αναρρωτικής κτλ) Έκδοση βεβαιώσεων προσωπικού Καταχωρήσεις τιμολογίων, λογαριασμών κλπ Έλεγχος και συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών Αρχειοθέτηση παραστατικών Άντληση και έλεγχος παραστατικών από mydata ΠΡΟΣΟΝΤΑ Αποδεδειγμένη σχετική εμπειρία Η γνώση της αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητη Γνώση FIDELIO θα θεωρηθεί προσόν ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ Εκπαίδευση...

Μηχανικός Ειδικός Παραγωγικής Διαδικασίας (Process Expert – Mechanical)

BIC ΒΙΟΛΕΞ Μ.Α.Ε., Αθήνα
πριν 4 ώρες
Ως Μηχανικός Ειδικός Παραγωγικής Διαδικασίας (Process Expert – Mechanical), θα είστε μέλος της ομάδας Παραγωγής, υπεύθυνος/η να φροντίζετε για την ομαλή λειτουργία του εξοπλισμού παραγωγής. Κύριες αρμοδιότητες: Συμμετέχει στην υλοποίηση του προγράμματος παραγωγής του τμήματος Πραγματοποιεί ή βοηθάει στις αλλαγές προϊόντων Πραγματοποιεί αποκαταστάσεις βλαβών Συνεισφέρει στην βελτίωση/εξέλιξη της παραγωγικής διαδικασίας Συνεργάζεται με τα αρμόδια τεχνικά τμήματα για τη βελτίωση του...

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ

ELECTROM, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Εισαγωγική εταιρεία ηλεκτρολογικού υλικού κ΄επαγγελματικού φωτισμού με πολυετή παρουσία στην Ελληνική αγορα, με έδρα την Νίκαια, αναζητά Υπεύθυνο Εισαγωγών  ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: 1. Άριστη γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά) 2. Γνώση εμπορικής αλληλογραφίας. 3. Γνώση διαδικασιών στις εισαγωγές από τρίτες χώρες (κυρίως Κίνα) καθώς και από χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης τουλάχιστον 2 έτη 4. Οργανωτικές ικανότητες 5. Γνώση MS Office, κυρίως Excel...