Εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών/εισερχόμενες κλήσεις
ONE WAY
Πλήρης απασχόλησηΦαντάζεσαι την εξέλιξή σου μέσα σε έναν μεγάλο όμιλο;
Σε ενδιαφέρει να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου?
Θέλεις να εργάζεσαι σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας?
Αν η απάντηση είναι ναι, τότε κάνε την αίτησή σουτώρα για να ενταχθείς και εσύ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone, μίας από τις μεγαλύτερεςπολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών.
Καθεστώς εργασίας: 5ήμερη και 8ωρη απασχόληση,Δευτέρα-Παρασκευή μεταξύ 08:00 έως 22:00 και Σάββατο-Κυριακή 09:00 έως 17:00
Εκπαίδευση: Αμειβόμενη σε σταθερό πρωινό ωράριο(09:00-17:00)
Τοποθεσία: Άγ. Ι. Ρέντης (παρέχεται εταιρικό όχημα απόκαι προς το μετρό του Ελαιώνα)
Περιγραφή θέσης εργασίας:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τηδιαχείριση, κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων
- Αναλυτική ενημέρωση και παροχή πληροφοριών για θέματαλογαριασμών σε πελάτες της εταιρίας
- Διατήρηση της ήδη υπάρχουσας και ενεργή συνεισφορά στησχέση εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας που διέπει την εταιρία και τοπελατολόγιό της, βασιζόμενοι στην πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπικήεπικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Αποτελεσματική και έγκαιρη ενημέρωση της βάσηςδεδομένων (CRM) έπειτα από κάθε κλήση, καθώς και επιμελής τήρηση αρχείου
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απόφοιτος/η λυκείου
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατώνιδανική (όχι απαραίτητη)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες &πελατοκεντρική προσέγγιση
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ
- Ομαδικότητα και πνεύμα συνεργασίας
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και μηνιαίο bonusεπίτευξης στόχων
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Προοπτικές απασχόλησης και εξέλιξης εντός μιαςπολυεθνικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών
- Σύγχρονοι, νεανικοί & ευχάριστοι χώροι εργασίας
Σεπεριμένουμε στην ομάδα μας.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό