Operations Manager

ICAP EXECUTIVE SEARCH
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

H ICAP Executive Search & Selection, μια από τις κορυφαίες εταιρείες Επιλογής Στελεχών, είναι μέρος της ICAP People & Employment Solutions, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από 50 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή ανώτερων και ανώτατων στελεχών σε όλους τους κλάδους της οικονομίας.

Η ICAP Executive Search & Selection, για λογαριασμό κορυφαίας εταιρείας στον τομέα της περιβαλλοντικής διαχείρισης, αναζητά έμπειρο και δυναμικό στέλεχος για να ενισχύσει την ομάδα της και να συμβάλλει στην αποτελεσματική λειτουργία της.

Operations Manager (Ref. 5760/OM/ESS/GR)

Αρμοδιότητες:

  • Συντονισμός των καθημερινών λειτουργιών της εταιρείας και συνεχής βελτίωση των διαδικασιών, για την αύξηση της αποδοτικότητας και της ποιότητας υπηρεσιών
  • Διασφάλιση ότι οι διαδικασίες πληρούν τις κανονιστικές απαιτήσεις και τα περιβαλλοντικά πρότυπα, σε συνεργασία με αρμόδιες αρχές και τοπικούς φορείς
  • Εξασφάλιση της συμμόρφωσης των λειτουργιών με τη νομοθεσία, μέσω στενής συνεργασίας με νομικούς συμβούλους, για την αντιμετώπιση ρυθμιστικών θεμάτων και την ερμηνεία νομικών απαιτήσεων που επηρεάζουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες
  • Συντονισμός των ομάδων και των προμηθευτών για την έγκαιρη και αποτελεσματική ολοκλήρωσης των έργων.
  • Εμπλοκή σε οικονομικά θέματα και διαχείριση προμηθειών, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης προϋπολογισμού και της διασφάλισης αποδοτικής χρήσης των πόρων
  • Αντιμετώπιση κρίσιμων ζητημάτων λειτουργίας ή συνεργασιών, εξεύρεση άμεσων λύσεων και εφαρμογή στρατηγικών για την πρόληψη μελλοντικών προβλημάτων
  • Συμμετοχή και εκπροσώπηση της εταιρείας σε υπουργεία, τοπική αυτοδιοίκηση, εποπτικές αρχές, συνέδρια, ημερίδες και συναντήσεις, προωθώντας τους στρατηγικούς στόχους και ενισχύοντας την εταιρική εικόνα

Απαραίτητα Προσόντα:

Προφίλ υποψηφίου:

  • Πτυχίο ιδανικά στη Μηχανική ή Διαχείριση Περιβάλλοντος. Επιθυμητός μεταπτυχιακός τίτλος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Απαραίτητα 10 χρόνια επαγγελματική εμπειρία εκ των οποίων τουλάχιστον 5 χρόνια προϋπηρεσία σε θέση υπεύθυνου διαχείρισης λειτουργιών. Προηγούμενη θέση σε τομείς όπως οι περιβαλλοντικές υπηρεσίες ή η διαχείριση αποβλήτων, θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
  • Ικανότητα κατανόησης και ερμηνείας νομοθεσίας. Εξοικείωση με κανονισμούς και δυνατότητα εφαρμογής της νομοθεσίας σε επιχειρησιακές διαδικασίες
  • Άριστη γνώση ERP συστημάτων και εφαρμογών MS Office
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Ικανότητα διαχείρισης ομάδων, ανάπτυξης και βελτιστοποίησης λειτουργικών διαδικασιών
  • Εμπειρία στη διαχείριση και επίλυση κρίσιμων καταστάσεων
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα διαπραγμάτευσης
  • Οργανωτικότητα και διαχείριση εργασιών σε δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον

Παροχές:

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο αποδοχών και παροχών (bonus, εταιρικό αυτοκίνητο, ιατροφαρμακευτικό πρόγραμμα ασφάλισης κ.α.) σε ένα δυναμικό, επαγγελματικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Σε όλες τις επαφές θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Μηχανικός Αυτοκινήτων

MERCEDES HOME SERVICE ΑΔΑΜ, Θεσσαλονίκη
πριν 1 μέρα
Συνεργείο Mercedes αναζητεί Μηχανικό Αυτοκίνητων για πλήρη απασχόληση (Δευτέρα - Παρασκευή) 8ωρο. Απαραίτητα Προσόντα: Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις Δίπλωμα οδήγησης Γνώση Η/Υ Όρεξη για εργασία κ εξέλιξη Παροχές: Άριστες αποδοχές αναλόγως προϋπηρεσίας -εμπειρίας - ικανότητας και σπουδών Συνεχής εκπαίδευση και καθοδήγηση στις τελευταίες εξελίξεις της αγοράς

Υπάλληλος Λογιστηρίου - Γραμματειακής Υποστήριξης

ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΑΣΙΛΕΡΗΣ, Θεσσαλονίκη
πριν 1 μέρα
Ζητείται Υπάλληλος Λογιστηρίου - Γραμματειακής Υποστήριξης από εκτελωνιστικό γραφείο στην περιοχή του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Αρμοδιότητες: Έκδοση τιμολογίων Λογιστικές καταχωρίσεις Τηλεφωνικές επικοινωνίες, e-mails Πληρωμές μέσω τραπεζών Απαραίτητα Προσόντα: Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας Τουλάχιστον μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση στα λογιστικά Επιθυμητή τριτοβάθμια στα λογιστικά Τριετής πείρα σε ανάλογες θέσεις Παροχές:

Εργάτης - Υπάλληλος Αποθήκης (Picker)

ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΕ, Θεσσαλονίκη
πριν 2 μέρες
Η αλυσίδα Super Market Κρητικός Α.Ε ., δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου σε όλη την Ελλάδα, επιθυμεί να προσλάβει για την κεντρική της αποθήκη στην Σίνδο Θεσσαλονίκης: Εργάτης - Υπάλληλος Αποθήκης (Picker) Αρμοδιότητες: Προετοιμασία και εκτέλεση παραγγελιών προς παράδοση ή παραλαβή Περισυλλογή προϊόντων διαφόρων κατηγοριών βάσει παραγγελιών Τήρηση των κανόνων και εφαρμογή των διαδικασιών και κανονισμών Απαραίτητα Προσόντα:...