Area Sales Manager - Attika & Central Greece Region
INTER CARS GREECE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Inter Cars Greece is looking for an Area Sales Manager for Attika & Central Greece Region:
Key responsibilities:
- Maintain and develop sales & market share in his/her current area of responsibility to guarantee delivery of sales and company objectives via the Branch network of his/her responsibility
- Implementation of sales and marketing strategies in the area of responsibility
- Ensuring the optimum level of service for the branches under his/her responsibility
- Implementation of sales and marketing strategies in the area of responsibility
- Follows and implements commercial agreements according to company policies
- Constantly explores new commercial and promotional opportunities
- Delivers outstanding quality to branch operations, consulting services to Branch managers according to Company’s policies, and sales strategies
- Manage day-to-day relations with assigned branches
- Responsible for achieving monthly, quarterly and annual market share, sales, profit, availability and visibility targets in the area
Requirements of qualified candidate:
- Bachelor degree in business administration, marketing or management studies in relevant field will be considered as plus
- At least 2 years working experience as sales supervisor and/or area sales manager , in the automotive aftermarket
- Good knowledge of online spare parts catalogues, like Tec-doc, and e-commerce catalogues for B2B
- Very good knowledge of English language
- Advanced level of MS office
- Participate in trainings based on the aftermarket spare part industry & sales techniques to independent workshops will be considered a plus
- Valid driving license and ability to travel
Key mandatory competencies:
- Able to deliver results according to deadlines
- Business acumen and drive to succeed
- Outstanding communication and negotiation skills
- Critical Thinking & Problem Solving
- Collaboration & Teamwork
- Self-Motivation
- Decision making
The Company provides :
- Job safety and security in a continuously expanding and dynamic multinational environment
- Competitive remuneration package
- Private medical health insurance program
- A huge learning experience
- Room to grow and develop via numerous opportunities for learning, professional development and career advancement
Απαραίτητα Προσόντα:
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
TROKA KATASKEYASTIKH IKE,
Αθήνα
πριν 13 ώρες
Υπάλληλος Γραφείου/ Γραμματειακή Υποστήριξη. Ζητείται απο Κατασκευαστική εταιρεία νέος/α ηλικίας 18-29 ετών υπάλληλος γραφείου - γραμματειακή υποστήριξη για τη διαχείριση πελατολογίου, τηλεφωνικών κλήσεων, προσφορών και παραγγελιών. Γνώσεις: - Office - Αγγλική γλώσσα
Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής
LEVERAGE ΟΡΚΩΤΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΑΕ,
Αθήνα
πριν 13 ώρες
Η ελεγκτική εταιρεία "Leverage Ορκωτοί Ελεγκτές Α.Ε." προτίθεται να καλύψει άμεσα θέσεις πλήρους απασχόλησης Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών. Αρμοδιότητες Συμμετοχή στη διενέργεια τακτικών ελέγχων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και ιδωτικό τομέα Συμμετοχή στη διενέργεια διαχειριστικών ελέγχων και λοιπών συναφών ελεγκτικών έργων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και ιδωτικό τομέα Απαραίτητα Προσόντα Ο υποψήφιος ή η υποψήφια για τη θέση, θα πρέπει να...
Customer Advisor (German Market)
WorldClassTalents,
Αθήνα
πριν 15 ώρες
Starting Date: January 27, 2025 Schedule: Monday to Sunday, 08:00 AM – 12:00 AM (rotational shifts) Work Setup: Hybrid (Remote flexibility) Key Responsibilities Provide top-notch customer support to German-speaking clients via phone, email, and chat. Address and resolve customer inquiries about products, services, and account details efficiently. Ensure a high standard of customer satisfaction by understanding and meeting customer needs....