Νυχτερινός Υπάλληλος Υποδοχής

SANDY BEACH
Πλήρης απασχόληση
Κως

Το ξενοδοχείο Sandy Beach hotel αναζητεί Νυχτερινό υπάλληλο υποδοχής (11-7) για την καλοκαιρινή σεζόν 2025.

Δυνατότητα εργασίας

Μέσα Απρίλη- Αρχές Νοεμβρίου

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προηγμένη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Συναδελφικότητα
  • Καλή γνώση της αγγλικής
  • Ευγένεια και φιλική διάθεση
  • Ικανότητα εργασίας υπο πίεση
  • Συνέπεια και επαγγελματισμός

Παροχές:

  • Διαμονή
  • Διατροφή
  • Δώρα-επιδόματα
  • Πλήρης ασφάλιση

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Receptions / Front Office Agent

AEGEAN BAY HOTEL, Κως
πριν 1 μέρα
Το ξενοδοχείο Aegean Bay στην Κω επιθυμεί να προσλάβει για τη σεζόν 2024 Front Office Agent / Receptionist . Απαραίτητα Προσόντα: Άριστη γνώση της Αγγλικής καθώς και 2ης ξένης γλώσσας Άριστη γνώση Η/Υ, γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί Αποτελεσματική διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας και ικανότητα διαχείρισης καταστάσεων Παροχές: Μισθός αναλόγως προσόντων Άριστο εργασιακό περιβάλλον...

Καμαριέρες - Καθαρίστριες (Housekeeping)

DIAMOND DELUXE HOTEL, Κως
πριν 2 εβδομάδες
The Diamond Collection Hotels Group wishes to recruit for Season 2025, professionals in the following position: Housekeeping Information Hotel: Diamond Collection Hotels Area: Kos Island Contract: Full Time / Seasonal Employment Starting date: April and May 2025Main duties: Main duties: Cleaning of common areas of the hotel Cleaning of rooms Compliance with the hotel's cleaning standards and procedures Απαραίτητα Προσόντα:...

Deluxe Collection Manager

SANI / IKOS GROUP, Κως
πριν 2 εβδομάδες
Mission: As a Deluxe Collection Manager, you will design tailored hospitality experiences for our guests by providing friendly, efficient, and elegant service. Management: Ensure that all services are carried out in a smooth and exceptional manner by the team. Monitor guest feedback and reviews, taking proactive measures to address any issues and continuously improve the guest experience. Collaborate with other...