Plant HR Manager

Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

The Greek leading Biscuits & Bakery company Ε.J. PAPADOPOULOS S.A.


is seeking to employ an experienced, driven & committed:



Plant HR Manager


Plant HR Manager is responsible for managing all aspects of Human Resources at our plant location and implementing HR strategies and initiatives aligned with the overall business objectives.


How you will contribute:



  • Efficiently implement HR policies and procedures that align with the company's overall strategy and goals

  • Manage employee relations and ensure compliance with all relevant employment laws and regulations

  • Manage the recruitment and selection process for all job openings

  • Conduct performance reviews and manage all required processes & actions

  • Develop and implement Training and Development programs to enhance employee skills and performance

  • Contribute to plant's payroll, compensations and benefits administration processes

  • Provide guidance and support to employees on HR and Payroll issues

  • Collaborate with the HQ HR Team to ensure consistency and best practices across the organization

  • Collaborate with other departments as needed, in order to ensure a safe and healthy work environment

  • Act as a Business Partner and being part of Plant’s management team



What you will bring:



  • Bachelor's degree in HR or related field

  • Master’s degree will be considered as an asset

  • Minimum of 5 years' experience in a similar role, preferably in Industrial environment

  • Strong knowledge of employment laws and regulations

  • Excellent communication and interpersonal skills

  • Strong leadership and management skills

  • Self-motivated, with high ethical standards, attention to detail and exceptional internal customer service orientation

  • Computer literacy, including use of standard MS Office applications and payroll systems preferably SCAN HRMS

  • Ability to prioritize and coordinate with a great degree of flexibility

  • Excellent command of English language

  • Ability to meet timelines of business needs and constraints.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Bulgarian speaking Customer Service Representative

Concentrix, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Job Title: Bulgarian speaking Customer Service Representative Job Description Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other’s success and well-being, proudly united as our “game-changers" Then join our fun-loving, multicultural team of #GameChangers at Concentrix Greece and use your communications skills in Bulgarian . No two...

CONTENT EDITOR

REFRAN ΑΕ, Αθήνα
πριν 22 ώρες
Εταιρία στο χώρο του Real Estate, αναζητά τον/την κατάλληλο/η υποψήφιο/α για να στελεχώσει θέση του/της content editor για την περιοχή της Θεσσαλονίκης.   Καθήκοντα θέσης Παρακολούθηση εταιρικής ιστοσελίδας και εταιρικών ιστοσελίδων δικτύου συνεργατών σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη Καθοδήγηση εταιρικών συνεργατών δικτύου σε θέματα προβολής οπτικής επικοινωνίας Συμμετοχή σε projects σχετικά με το content - έλεγχος και βελτιώσεις στο περιεχόμενο Έρευνα...

Τεχνίτες Ηλεκτρολόγοι & Βοηθοί

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, Αθήνα
πριν 1 μέρα
Ζητούνται Τεχνίτες Ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων & Βοηθοί από τεχνική εταιρεία στον Πειραιά . Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Επαγγελματική εμπειρία σε ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις Παροχές: